Pazzo remhandles

USPS is zeer snel met bijwerken, de TNT is rete traag met inklaren, als je ze bij motormummy besteld hebt zit er gewoon een normale factuur in aangezien zij niet aan samples etc doen. Je kan ff een mailtje sturen naar de inklaringsdesk van de TNT met je USPS tracking nummer, dan krijg je een NL trackingcode en het bedrag dat je aan inklaring moet gaan betalen
 
"Blipping the throttle" is een klein dotje gas geven bij het terugschakelen, om het toerental van de motor in overeenstemming te krijgen met je snelheid in die lagere versnelling.

ow ok, ik blip meestal ook, wist alleen niet dat het blippen heet ook niet geleerd met rijles overigens.

is dit niet wat om die verzendprobelem te voorkomen, ff geen zin om te kijken wat het kost: http://www.mailforwarding.biz/

set komt hier ongeveer op 100 euro
http://www.motonekoparts.com/Suzuki-p-1-c-1433.html
 
ik ga tnt ook maar es mailen denk

hoe lang duurde het bij jullie ?
ik heb ze nu onder tussen 15 dagen terug besteld en heb nog niks ontvangen. .
6 days of shipping dus ze zouden toch al in buurt moeten zijn of zie ik het verkeerd ?
 
ik ga tnt ook maar es mailen denk

hoe lang duurde het bij jullie ?
ik heb ze nu onder tussen 15 dagen terug besteld en heb nog niks ontvangen. .
6 days of shipping dus ze zouden toch al in buurt moeten zijn of zie ik het verkeerd ?

Ben benieuwd wanneer jij ze binnen krijgt, heb er zelf ook oren naar.

:W Zagetta
 
mocht iemand nog bestellen in de VS. Laat Pazzo even de transportkosten vermelden op de rekening. ( nog beter is om die verzendkosten op nul te laten zetten....)

Bij ons hadden ze dat niet gedaan en dan berekend TNT ( op last van woutertje Bos) 80 euro verzenden i.p.v. 60 dollar. Over 80 euro verzenden moet je meer BTW betalen dan over de betaalde 60 Euro.


Ik vind het eigenijk belachelijk dat je over in het buitenland gemaakte kosten hier nog BTW moet betalen. :r
 
Laatst bewerkt:
nog even iets anders. Misschien doe ik iets fout, maar volgens mij kun je tijdens het rijden de hendels wel dichter naar je stuur brengen, dit alles zonder eerst de hendel naar voren te duwen.

Bij het naar buiten stellen moet je de hendel eerst naar voren duwen. klopt dit??
 
nog even iets anders. Misschien doe ik iets fout, maar volgens mij kun je tijdens het rijden de hendels wel dichter naar je stuur brengen, dit alles zonder eerst de hendel naar voren te duwen.

Bij het naar buiten stellen moet je de hendel eerst naar voren duwen. klopt dit??

uhms weet ik zo niet zal ff proberen nog en hoor je het wel

pazzos001.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan