PB lidmaatschap afgelopen :(

Menso

MF veteraan
8 okt 2012
1.977
765
Helaas is mijn lidmaatschap op het tijdschrift Performance Bikes (UK) afgelopen en een nieuw jaarabbonnement is ongeveer 100 euro die ik op dit moment minder goed kan betalen.

Dus wie weet waar ik de uitgave van deze maand (en komende maanden) los kan kopen? Een paar jaar terug lag dit blad nog in enkele tabakshops (voornamelijk amsterdam) maar inmiddels is die uit de schappen gehaald. Als iemand een tweedehandsje heeft ofzo ook goed.

Dank je wel!

Menso
 
Heb helaas geen ipad nee. Daarnaast geef ik altijd de voorkeur aan fysieke exemplaren.

PB is net als Fast Bikes ook beschikbaar op ipad.
 
ik ben toevallig ook al een week op zoek naar een papieren exemplaar, (In Den Haag) nergens te vinden. Bruna/ Paagman/ Ako/ Bijenkorf/ V&D/ American bookstore, nergens. Vroeger haalde ik elke maand het Minimagazine (auto) en af en toe de performance bikes bij de Bruna, maar het is allemaal wat karig geworden.

ik zou ook graag weten waar je losse exemplaren kan kopen.
 
net verlengd voor 47 euro, misschien dat het pond geweest is, maar dus geen 100 euro...

Magazine Subscriptions & Single Issues

33 pond.
Margaret Thatcher Foundation is er al niet meer en de pond is geen 3 euro meer hoor, of gulden.

Komen daar geen conversiekosten ofzo bij? 47 euro voor een jaarabonnement is ruim de helft van precies hetzelfde product bij tijdschriftenzo.nl. Zoniet dan maakt die 47 euro het kopen van een jaar abo een stuk interessanter.

*De international subscription offers voor Europa kosten 48 pond.
 
Laatst bewerkt:
Okee, waar en hoe? Een claim zonder bewijs hebben we niet zoveel aan.

Want zelfs al zou ik gratis PB willen lezen, ik betaal graag voor het product dat mij veel plezier en nuttige info geeft.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben geen jurist , maar denk niet dat een link geven op prijs gesteld word.
Het is heel simpel want anders was het mij ook niet zo snel gelukt. :)

Gewoon met google "performance bikes pdf" in geven en dan staat er op
de tweede pagina : Download en andere gegevens

Even proberen dus ;)
 
Gheheh, ik vroeg me al af wie zich nou moet abonneren om Privé Berichtjes te sturen.. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan