pc 800, is dat technisch een goede motor??

Status
Niet open voor verdere reacties.

woofer

MF'er
4 jan 2002
86
0
deventer
Na alle overweldige reacties op het voor de deur zetten van de motor zit ik na het bezoeken van verschillende motorzaken met het volgende probleem: de motor die graag wilde rijden is te duur dat wil zeggen dat een st 1100 voor zijn leeftijd + kmstand = een achterlijke prijs. Ik ben bij verschillende zaken geweest en OF het leek wel een schademotor of de kmstand was zo extreem hoog dat je denk hoelang doet i het nog??? Ik wil en kan er niet meer dan 15 a 16000 gulden aan uit geven. Daar boven vind ik waanzin eerlijk gezegd voor een machine uit 1990 of 1991 (11 tot 12 jaar oud !!!)met MINImaal 75000 km op de teller+beschadigingen. Dus ben ik eens aan het verder kijken en eigenlijk komen er dan niet veel andere motoren dan een cbr 1000 of een pc 800 want ik heb het liefst een honda. De deauville is geen optie want die koffers die daaraan ziiten heb je niks aan, daar past niks in geen helm en geen laptop dus wat moet je daarmee.

De cbr 1000 is een goede degelijke machine ( denk ik ) maar de pc 800 weet ik niet zoveel van. Ik weet wel dat deze motor een beetje negatieve klanken kan opleveren want de meeste rijders zien het geloof ik als een rijdende gft-bak, een scooter look a like maar de vraag is: is i nu echt ZO slecht als men zegt??? techinsch dus ???? Kijk super mooi vind ik hem ook niet maar als woonwerk verkeer LIJKT i me ideaal door die kuip en zithouding. ALS iemand me daar iets zinnigs over kan zeggen, graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan