pech dag

kawa - B

Die hard MF'er
16 nov 2003
371
0
rotterdam
wat een dag...

Sta ik eerst gewoon bij een benzine-pomp, komt er een man aan gelopen, mooie motor blabla. (alles in het engels) vraagt die of die op Mijn motor mag zitten.
Tuurlijk mag dat niet, eigenlijk mag die er al niet naar wijzen...
En maar zeuren, dus ik vond hem al heel irritant worden.
Dus ik werd al een beetje boos, Nee is nee en blijft echt nee.
En het is Mijn motor en IK ben de enige die er op mag zitten.
Dus ik sta net met een andere jongen te praten, dat ik hem heeeel vervelend begint te vinden.
En er komt een vriend van die irritante man aangelopen en die stapt zo op mijn motor, zoooo,
Bozer kon ik niet worden en die eikel bleef gewoon zitten!!
Na de derde keer "vragen" ging die er af, zo wat was ik boos.
maarja, daar sta je dan als klein vrouwtje tegenover zo'n grote brede man, tjaaa
En ik wou ook niet dat die mijn motor liet vallen. probleempje...

Maar alles was goed gekomen

Sta ik 's avonds op scheveningen en ik wou net weg gaan, ik sta nog even te praten en ik lette niet goed op..
Schrik ik me helemaal de #*#*##.
Wil er een dronken oerlelijke vent achterop mijn motor stappen, terwijl mijn kapje erop zat. Dus die vriend gaf hem een zet en toen donderde hij eraf, ik gaf snel gas... maar wel heeeeeel veel.
Gelukkig stond die in zijn vrij, anders had het denk ik niet helemaal goed gegaan of ik had prachtig op mijn achterwiel gereden *D *D *D

Staan er de hele dag zoveel motors om me heen...
en wij zijn weer de l*l

wat een dag...

Gelukkig stond die in zijn vrij, anders had het denk ik niet helemaal goed gegaan of ik had prachtig op mijn achterwiel gereden *D *D *D
Kijk maar uit in Schevenignen, voor je het weet rij je op je achterwiel de zee in :+

Voortaan zo'n elektrische prikstok in je motorpak stoppen voor lastige Engelsmannen (en andere idiots die English spreken) en dronken strandgasten ;) .

Rotterdam... tja...

Jammer dat je op dat moment niet met een groep onderweg was (die net om het hoekje geparkeerd stonden) })

Waarom stapt er nou een nooit een dronken meid bij mij achterop :? *D

Stap maar achterop met je dronken kop. Ik geef 1 keer gas en hij ligt met z'n kop op 't afvalt.

stap 1: helm af en kingesp vast maken.
stap 2: men neme de kingesp in de rechter (linker) hand.
stap 3: zwaai je arm met helm naar achter.
stap 4: zwaai je arm zo hard je kan weer naar voren, richtend op de neus van de motorzitter.
stap 5: zorg dat je daarna zodanig staat dat je je arm terug kan zwaaien richting neus van irritante meneer nr 1.
stap 6: wegwezen.

(kan er niet zo goed tegen als mensen ongevraagd aan andermans spullen zitten)

wat een dag...

Sta ik eerst gewoon bij een benzine-pomp, komt er een man aan gelopen, mooie motor blabla. (alles in het engels) vraagt die of die op Mijn motor mag zitten.
Tuurlijk mag dat niet, eigenlijk mag die er al niet naar wijzen...
En maar zeuren, dus ik vond hem al heel irritant worden.
Dus ik werd al een beetje boos, Nee is nee en blijft echt nee.
En het is Mijn motor en IK ben de enige die er op mag zitten.
Dus ik sta net met een andere jongen te praten, dat ik hem heeeel vervelend begint te vinden.
En er komt een vriend van die irritante man aangelopen en die stapt zo op mijn motor, zoooo,
Bozer kon ik niet worden en die eikel bleef gewoon zitten!!
Na de derde keer "vragen" ging die er af, zo wat was ik boos.
maarja, daar sta je dan als klein vrouwtje tegenover zo'n grote brede man, tjaaa
En ik wou ook niet dat die mijn motor liet vallen. probleempje...

Maar alles was goed gekomen

Sta ik 's avonds op scheveningen en ik wou net weg gaan, ik sta nog even te praten en ik lette niet goed op..
Schrik ik me helemaal de #*#*##.
Wil er een dronken oerlelijke vent achterop mijn motor stappen, terwijl mijn kapje erop zat. Dus die vriend gaf hem een zet en toen donderde hij eraf, ik gaf snel gas... maar wel heeeeeel veel.

Staan er de hele dag zoveel motors om me heen...
en wij zijn weer de l*l

op een of andere manier denken sommige mannen dat een vrouw ja bedoelt als ze nee zegt B|

ik was wel degelijk gaan zwaaien met tas ofzo om die vent van mijn motor af te halen of had de pepperspray (stiekem handje zand wil ook) in zijn ogen gespoten. je bent toch duidelijk? nee is nee punt. wie niet horen wil...... B| B| B|

maareeeeh..... als die dronken gozer nou een lekker ding was geweest, wat had je dan gedaan :? ;)

:+

Sommige mensen hebben nu eenmaal geen gram fatsoen of respect voor andermans spullen. Ik zou hem waarschijnlijk niet 3x gevraagd hebben om af te stappen maar hem een handje geholpen hebben met m'n helm, slot of wat ik ook in de hand had....(nadeel is dat je dan misschien heel snel de motor moet kunnen starten of héél hard moet kunnen lopen :X )

Sommige mensen hebben nu eenmaal geen gram fatsoen of respect voor andermans spullen. Ik zou hem waarschijnlijk niet 3x gevraagd hebben om af te stappen maar hem een handje geholpen hebben met m'n helm, slot of wat ik ook in de hand had....(nadeel is dat je dan misschien heel snel de motor moet kunnen starten of héél hard moet kunnen lopen :X )

misschien...maar als er genoeg getuigen zijn kun je hem ook nog aanklagen en een schadeclaim eisen :X :+

vreemd, bij mij halen mensen het in 1e instantie al niet in hun hoofd om ongevraagd op m'n motor te gaan zitten O-)

Nou jaaaaa!!!! Waar gaat dit over? Wat een eikel zeg.... :( :( :(
Ik zou ook niet weten wat ik gedaan zou hebben eigenlijk...Wat sta je dan toch eigenlijk machteloos... ;(

Nou jaaaaa!!!! Waar gaat dit over? Wat een eikel zeg.... :( :( :(
Ik zou ook niet weten wat ik gedaan zou hebben eigenlijk...Wat sta je dan toch eigenlijk machteloos... ;(

Zo denk ik er dus ook over... Ik weet ook niet wat ik gedaan zou hebben hoor, je weet tenslotte niet wat voor soort gek je voor je hebt! :(
Gelukkig is het nu goed afgelopen!

je weet tenslotte niet wat voor soort gek je voor je hebt! :(
Gelukkig is het nu goed afgelopen!

dat is wel waar...maar laat je daarom maar gebeuren wat die ander wil?
ik ben daar te trots voor hoor. ze hebben mij als persoon maar te respecteren.

misschien moet je dan na 1 x vragen de politie bellen om hulp.... is misschien verstandiger.

Heb ooit een keer gehad dat iemand met een biertje in z'n hand (motor stond voor een kroeg geparkeerd waar ik zat) op m'n motor ging zitten (zo'n klotte koorbal..je kent ze) ik zat binnen,..kijk ik naar buiten zie 'm zitten, heeft die *&$#%^#@ z'n biertje op m'n tank gezet :( ...en zit op m'n motor stoer tegen paar meiden te lullen....

werd hier wel een heel klein beetje geirriteerd van, zeg maar

(had nog schade ook van dat glas op m'n lak)

weet hoe je je voelt,..niet relaxed

Heb ooit een keer gehad dat iemand met een biertje in z'n hand (motor stond voor een kroeg geparkeerd waar ik zat) op m'n motor ging zitten (zo'n klotte koorbal..je kent ze) ik zat binnen,..kijk ik naar buiten zie 'm zitten, heeft die *&$#%^#@ z'n biertje op m'n tank gezet :( ...en zit op m'n motor stoer tegen paar meiden te lullen....

werd hier wel een heel klein beetje geiriteerd van, zeg maar

(had nog schade ook van dat glas op m'n lak)

en je hebt er niets mee gedaan?
niet die vent eraf gestuurd en gewezen op de schade?

en je hebt er niets mee gedaan?
niet die vent eraf gestuurd en gewezen op de schade?

ik ben naar buiten gewandeld en hem gevraagd of hij alsjeblieft van m'n motor af wou stappen omdat ik weg moest, na heel veel gebral en gelach deed ie dat eindelijk, waarbij hij z'n glas nog omstoote ook :( allemaal bier over m'n tank |(

'k was niet echt blij....

ik ben naar buiten gewandeld en hem gevraagd of hij alsjeblieft van m'n motor af wou stappen omdat ik weg moest, na heel veel gebral en gelach deed ie dat eindelijk, waarbij hij z'n glas nog omstoote ook :( allemaal bier over m'n tank |(

'k was niet echt blij....

nee logisch. B|
wat een eikels bestaan er ook B| B|

Ben normaal gesproken erg geduldig, maar als mensen zo met mijn spullen omgaan..... Vind knap dat je je hebt kunnen inhouden. Had m toch minimaal heel bang gemaakt.

Terug
Bovenaan Onderaan