Pech onderweg.....

Moto65Man

Die hard MF'er
In memoriam
22 mei 2017
764
623
Gouda
De leuke rit van afgelopen zondag die ik maakte in Noord Holland
IMG-20200727-WA0002.jpg
had nog een kleinverrassing. Bij het stoppen in Enkhuizen, toen ik afstapte was ik stom verbaasd. Mijn linker laars hing in onderdelen aan elkaar. Hoe het kon gebeuren, geen idee. Maar de foto vind ik wel grappig. Morgen naar de schoenmaker toe….
 
Balen! Ik had vorig jaar zoiets met mijn wandelschoenen halverwege de wandeling...

Op de motor heb ik altijd een rol ductape bij me, zou hier mooi van pas komen!

Hoop dat de schoenmaker het kan fixen.
 
Ik heb dat wel eens met m’n hakken gehad :') hak was 10cm en er zat nog een plateauzool aan. Vol op m’n bek gegaan natuurlijk. Uitgetrokken en weggegooid..

En op blote pootjes verder gelopen_O-:t
 
De leuke rit van afgelopen zondag die ik maakte in Noord Holland Bekijk bijlage 1527430had nog een kleinverrassing. Bij het stoppen in Enkhuizen, toen ik afstapte was ik stom verbaasd. Mijn linker laars hing in onderdelen aan elkaar. Hoe het kon gebeuren, geen idee. Maar de foto vind ik wel grappig. Morgen naar de schoenmaker toe….

Had graag je blik willen zien_O-
 
De laars is weer gemaakt! Kostte maar 5 Euro! Weer klaar voor de volgende rit.....
 
Laars ziet er niet uit al een A-merk.....
A merken doen dat na een tijd ook. Ik had een A merk laars een tijd terug.

Ik was met de motor naar de boot van een vriend van mij. We waren aan het werk aan de boot en sta met 1 voet op het trapje de kajuit in, met de andere wil ik op het keukenblok gaan staan, blijft m'n hele zool achter het keukenblok hangen.

Laars was al erg oud, dus in tegenstelling tot TS heb ik ze weggeflikkerd en nieuwe gekocht.
 
Ja ik wil uiteindelijk ook voor een nieuw setje gaan, maar voorlopig ben ik gered....
 
Ik had Sidi laarzen waarvan de zool was versleten. (je moet ook niet met racelaarzen op een motor met crossstepjes gaan rijden)
De schoenmaker kon originele zolen bestellen en vervangen voor een leuk bedrag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan