Pech @ snelweg *drama momentje*

Vorige week nog een Maxim X gesleept achter een auto met stuk touw. T is link, maar zolang jij maar remt voor de sleper en het touw geen kans krijgt om slap te hangen red je het wel. En dat had je zelf ook al in de gaten dus nix loos ;)

Oh ja,.. wel tof overigens van die 3 motorrijders dat ze gewoon doorrijden B|
 
Ehhh als je je pasje niet bij je hebt kan je toch wel geholpen worden ?
okee. ze zullen wat moeten controleren.. maar.

geen hulp is volgends mij onwaarschijnlijk.. toch ?
 
Meestal is het zo dat wanneer je motor lang in de regen heeft gestaan of je lang in de regen rijd en hij stopt er mee. Meestal gaat hij eerst inhouden voordat hij echt stopt. Dat er water in je carbs zit.

Daarom draai ik altijd als eerste in zon geval de aftap schroefjes los van de vlotterkamer. Laat er wat uitstromen en draai ze dan weer dicht. Kraantje even op Pri zetten als je dat doet dan loopt het even lekker door. Dit bij alle carbs. en dan zul je zien dat hij gelijk weer goed loopt.

Dit helpt ook vaak bij motoren die lang stil hebben gestaan en niet willen starten.
 
Je kan hem beter in je mond nemen dan... Dan zijn je tanden er al uit eer je op je bek gaat... })
hahahaha

iamwithstupid.gif
 
...Zodat je met de lage en instabiele snelheden slechts 1 hand aan het stuur kan houden. Volgens mij lig je dan echt snel op je muil.....
Als je niet te hard rijd is dat geen probleem. Ook ooit eens een motor (ook een tweetakt) met de motor gesleept over 20 km. Je krijgt er wel lamme armen van.
 
bougie sleutel enz had ik trouwens ook allemaal bij me alleen je ziet ook helemaal nix he op een pikdonkere snelweg... :( en met een andere bougie had ie het ook niet gedaan aangezien toch eerst het vocht uit de carb moest he.
 
?? ja ik vind emoticons leuk... hehe

Ooh en ik had dat telefoonnummer van die hulpdienst ook niet bij me... oops.. gelukkig had ik nu mn telefoon wel mee haha anders was de ramp niet te overzien geweest


Hey Haantje !! Ik mis je Smileys bij je reakties ;( :X :9~
 
blij voor jou dat je toch bent thuisgeraakt
Ps: Italiaanse motors rijden niet in de reden:
-ik heb het gehad met men RS125
-deze week mn broer zn RS50 ook stigevallen in de regen..

Italian bikes = mooi, maar niet voor in de regen, als goed weer is, meestal geen probleem,
Geloof me :)


rijden ze uberhaubt wel ( behalve van terras naar poserplaats en terug ) })
 
Nah, meestal heb ik als motorrijder geen touw bij me.

Dus dan gaat het stepje van de pechmotor links achter uit en dan duw ik hem wel naar een veiliger heen komen.

Moet je wel eerst duidelijk afspraken maken voordat je gaat duwen.
Dus bij bochten niet meer duwen en bij remmen, dat de duwer naar links stuurt en de geduwde naar rechts.

Maak maar grapjes, je zult hier nog eens aan terug denken als jij aan de beurt bent })
 
rijden ze uberhaubt wel ( behalve van terras naar poserplaats en terug ) })


Kan te gek ook he natuurlijk lol :9

Tsjah, als jij liever snel thuis bent met een kromme voorvork dan dat het wat langer duurt en je voorvork nog recht is. Dan moet je het vooral doen ja.

Misschien dat bij jou honda de voorvoork meteen stuk is (made in taiwan :9 ) maar bij de degelijke Italiaanse motoren blijven ze wel recht als je gewoon rustig met 40km/h rijdt hoor :)
 
Italiaanse prut is zo degelijk als de pest ja...

En ik ga geen enkele motor aan de voorvork slepen, 1x verkeerd optrekken en je vork is krom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan