pechservice bij huurmotor?

per ongeluk de dodemansknop aangetikt?

en misschien is het wel heel simpel de accu...
misschien heeft die een tijdje stil gestaan en is de accu nu dood of leeg.
ff de accu van je cbr erin pleuren?
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad accu leeg, lampjes aangelaten.....tadaaaaaaaaaaaaaaaa

stom he??

Kan gebeuren.
Maar in 10 minuten tijd de hele accu leeg?
Dan moet het al een slechte accu zijn of hij wordt niet meer bijgeladen (spanningsregelaar). Dat mag toch nooit zo snel gebeuren bij gewone verlichting en al helemaal niet bij parkeerlicht. Toch?
 
Kan gebeuren.
Maar in 10 minuten tijd de hele accu leeg?
Dan moet het al een slechte accu zijn of hij wordt niet meer bijgeladen (spanningsregelaar). Dat mag toch nooit zo snel gebeuren bij gewone verlichting en al helemaal niet bij parkeerlicht. Toch?
dat leek mij ook...

misschien heeft ts zich vergist en in de dag en was het al zaterdag ipv vrijdag?
 
dat leek mij ook...

misschien heeft ts zich vergist en in de dag en was het al zaterdag ipv vrijdag?

Goed mogelijk...

TS heeft het in z'n openingspost ook over "STEL". Terwijl hij wel degelijk al problemen heeft. Maar misschien vertaal ik "stel" wel verkeerd...

Oh, en stotertje, als het de spanningsregelaar is, zorg dan wel dat je eerste stop niet in de middle of nowhere is... De kans is dan aanwezig dat de accu al weer leeg is en dan is iemand om te duwen of een gezellige locatie om op de ANWB te wachten wel zo handig.
 
Dat is inderdaad balen, maar ik ken het probleem. Op onze vakantie in Schotland hadden we hetzelfde probleem bij mijn vriendin haar Yamaha, parkeerstand zit een klein tikje verder dan het stuurslot. Alleen dat duurde een hele nacht voor we daar achter kwamen.

10 minuten lijkt me snel. Klinkt eerder alsof de accu niet is bijgeladen tijdens de rit voorafgaand aan de pauze ofzo. Vreemd verhaal. Ik zou sowieso je beklag doen bij de verhuurder, zonde van het geld. Of doet hij het inmiddels weer en heb je vandaag (zondag) nog kunnen rijden?

<offtopic>
Heet jij niet toevallig Mark Nijhof? Zou wel een treffer zijn, maar ik ken een Mark Nijhof van mijn werk bij een IT bedrijf in Barneveld.
</offtopic>
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan