Pechweek

Wafelijzer

MF veteraan
7 jun 2001
1.669
0
Belgie
Eerst liet mijn broer mijn helm van de trap donderen (gelukkig niet erg beschadigd, 2 keer gebotst),
maar dan vanmiddag erger:
mijn ma heeft m'n motor doen omvallen '(

ze wou mijn gs wat verzetten om makkelijk door te kunnen met haar auto en toen...
Gelukkig niet veel schade, enkele krassen erbij maar het was toch de "slechte" kant die al wat krassen had.

Tja.
Morgen ga ik maar eens foto's nemen. Ik heb mijn motor nu al meer dan een jaar en nog steeds heb ik geen foto. Wil er toch voor zorgen dat ik er minstens 1 foto heb van m'n gs in goede staat, en als het zo verdergaat zal ik me daar maar beter voor haasten. :(
 
Ja, 's minder.

Check wel effe je helm of hij niet beschadigd is... wel zo veilig (en anders laat je je broer dokken ;) ).
 
doodjammer ;( ,

maar vooral niet beginnen doemdenken dat die "trend" zal verderzetten, of je vraagt om meer van die dingen...

succes, en laat broer en moeder maar es weten wat een nieuwe helm en kuip kosten })
 
Uitkijken met die helm, als ie echt van de trap af gevallen is is er waarschijnlijk intern wel schade.
En dat merk je pas als je je kop met een rotgang op het asfalt of in een koekblik boort :P
 
Morgen ga ik maar eens foto's nemen. Ik heb mijn motor nu al meer dan een jaar en nog steeds heb ik geen foto. Wil er toch voor zorgen dat ik er minstens 1 foto heb van m'n gs in goede staat, en als het zo verdergaat zal ik me daar maar beter voor haasten. :(

Daarom maak ik altijd de eerste dag of de eerste week foto's 8-)
 
Zo van: " Ik werd vanochtend wakker, deed een plasje en stond op . En ik dacht DAT MOET ANDERSOM"

Ghehehe :)

Zou met die helm maar ff uitkijken. Voor hetzelfde geld is ie nu al helemaal aan stront en heb je er bij een ongeval helemaal niets meer aan.
 
En daar heeft men de WA verzekering voor uitgevonden toch? Of zijn familieleden uitgesloten?
 
Ik weet precies hoe het is. Enkele weken geleden zelf mn fiets tegen de werkbank aan laten vallen (zakken eigenlijk, hield hem niet meer)...erg zonde dat soort dingen.
Volgens mij kan je het best je helm even laten keuren. Dat kan geloof ik ehm...nouja, geen id, maar het kan wel!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan