Peilen interesse in super grote MFMM 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
lijkt me een heel goed idee!!

Ik ben wel eens bij een 'oldtimer mercedes meeting' geweest op een deel van rotterdam airport en dat was gratis, dus lijkt me wel dat er een plek te vinden is waar je gebruik van kan maken voor niet al teveel geld..
1000den euros lijkt me niet nodig.. Er zijn vast wel grote afgesloten tereinen te vinden die veel minder kosten

goed idee iig;-)
 
Een super meeting is altijd leuk, echter dit werkt enkel als het geheel vrijblijvend is, en het niks kost, maar vooral dat mooi en droog weer is.

Gewoon een groot terrein waar we terecht kunnen, ik kan best even zonder koffie of een hamburger.
 
persoonlijk zeg ik hoe meer evenmenten hoe leuker.
maar inderdaad het vrijblijvend houden is wel een grote plus.
ik wacht met smart op een uitwerking ;)
 
Dit idee is het afgelopen jaar al een aantal keren voorbij gekomen. Evenals de daarbij behorende discussies over verantwoordelijkheid en mensen die dit als een soort van concurrentie voor hun MM zien.

Mijns inziens moet je dit helemaal los van de MM zien en het ook niet zo noemen om een hoop discussies te voorkomen.

Ik ben in ieder geval helemaal voor en zal als ik kan zeker aanwezig zijn :Y
Top initiatief!
 
Uhm, TS heeft zich al sinds 22 april niet meer in het topic laten zien. Neem aan dat hij iets actiever in het topic zou zijn als hij er nog steeds mee bezig was.
 
Dit idee is het afgelopen jaar al een aantal keren voorbij gekomen. Evenals de daarbij behorende discussies over verantwoordelijkheid en mensen die dit als een soort van concurrentie voor hun MM zien.

Mijns inziens moet je dit helemaal los van de MM zien en het ook niet zo noemen om een hoop discussies te voorkomen.

Ik ben in ieder geval helemaal voor en zal als ik kan zeker aanwezig zijn :Y
Top initiatief!
:^

Uhm, TS heeft zich al sinds 22 april niet meer in het topic laten zien. Neem aan dat hij iets actiever in het topic zou zijn als hij er nog steeds mee bezig was.
:N Ben bang van niet...

Zowieso is de mfmm altijd de eerste zondag van mei als ik het goed heb... Je zou zoiets als dit los moeten koppelen denk ik maar dat is veel werk (denk alleen al aan het informeren van iedereen wil je het ècht mega maken...)

[me="Zen_78"]kan wel spambanners maken :+[/me]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan