Peiling sleutelplekken/stalling

Wat zou jij in de buurt willen hebben?


  • Totaal aantal stemmers
    3
Status
Niet open voor verdere reacties.

NinjaFlame

MF'er
13 sep 2008
145
27
eemnes
Beste motorrijders!

Ik ben bezig om landelijk een bedrijf op te zetten voor de verhuur van sleutelplekken en stalling van motorfietsen. Ik merk dat hier een grote vraag naar is. Graag verneem ik of er hier op het forum behoefte aan is. Bij sleutelplekken moet je denken aan een volledig ingerichte plek met brug en gereedschap. Die te huur zijn per uur, dagdeel of dag. Ook zullen hier alle vloeistoffen aanwezig zijn waarvoor je betaald wat je gebruikt. Heb je aanvullingen of tips? Laat maar weten! Alvast bedankt voor het invullen! 👍🏻😉
 
Winterstalling, maar daar wordt doorgaans het vel over je neus getrokken voor die 2 vierkante meter...
 
Winterstalling, maar daar wordt doorgaans het vel over je neus getrokken voor die 2 vierkante meter...
Hoeveel is dat?
Had laatst een box in Amersfoort.
€105 per mnd.
Zonder stroom.
Kon er drie motors kwijt dus ik had zelf niet zoveel kosten
Toch maar weer weg gedaan na 1 jr.
Thuis maar eens goed de garage uitmesten werkte net zo goed als extra box.
Maar sleutelplekken leuk.
Hoe zorg je dat je gereedschap daar houd?
Of mag je datzelf mee nemen?
 
kijk bij motorstallinglansingerland.nl, bijvoorbeeld... Je motor bereikbaar: 50 euro per maand... Mijn motor WA extra en Wegenbelasting 25 euro per maand...
 
Winterstalling, maar daar wordt doorgaans het vel over je neus getrokken voor die 2 vierkante meter...
Ik heb waarschijnlijk een mooi plekje vlakbij het Rijswijkseplein. Maar weet niet wat je bedoelt met "vel over de neus". Ik gok dat het 50 a 60 pm zal zijn incl elektra
 
Commerciële activiteiten zijn niet toegestaan op MF.

Slotje !!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan