Pekelfiets tot 650 eurie

Status
Niet open voor verdere reacties.

BoNeZ

Die hard MF'er
16 aug 2008
842
4
Amsterdam
Ik ben opzoek naar een leuke fiets om mee de winter door te sturen. Liefst een naked (denk gs500/cb etc.). Misschien heeft iemand nog iets leuks staan waar ze vanaf willen.
 
Is een fj600 iets?
full


Ik moet deze week nog wel even de voorvork keerringen vervangen, want de rechter zweet een beetje, je mag het ook zelf doen, scheelt jou weer in de prijs.
-4 in 1 uitlaat in goede staat
-Genoeg profiel op de voorband, achter ook nog wel, maar wel een beetje vierkant.
-ketting en tandwielen kunnen ook nog wel ff mee.

Stuur maar een pbtje als je interesse hebt.
 
Ben meer opzoek naar iets zonder kuipwerk, aangezien het alleen maar stuk kan gaan. Wil echt een naked, dus zonder topkuip oid. Zit ook met een redelijk krappe ruimte waar ik 'm neerzet dus kan wel ergens tegenaan komen :) :+

Vind de CB250 wel interessant. Wee nie of dat een beetje vooruit komt? Ben nu gewend aan een sv650s maar die wil ik in de winter binnen houden.
 
Laatst bewerkt:
hey ik heb een zxr750 (kawa) staan waar de voorkuipen eraf zijn ivm beschadigingen.
je krijgt die kuipen wel erbij, voor de rest toffe fiets die je ook zonder kuipen kan rijden.
zie de beschrijving H1 bij motoren te koop
 
Is een fj600 iets? [afbeelding]

Ik moet deze week nog wel even de voorvork keerringen vervangen, want de rechter zweet een beetje, je mag het ook zelf doen, scheelt jou weer in de prijs.
-4 in 1 uitlaat in goede staat
-Genoeg profiel op de voorband, achter ook nog wel, maar wel een beetje vierkant.
-ketting en tandwielen kunnen ook nog wel ff mee.

Stuur maar een pbtje als je interesse hebt.

volgens mij kan zo,n kuip eraf hoor!! _O-
 
Ben meer opzoek naar iets zonder kuipwerk, aangezien het alleen maar stuk kan gaan. Wil echt een naked, dus zonder topkuip oid. Zit ook met een redelijk krappe ruimte waar ik 'm neerzet dus kan wel ergens tegenaan komen :) :+

Vind de CB250 wel interessant. Wee nie of dat een beetje vooruit komt? Ben nu gewend aan een sv650s maar die wil ik in de winter binnen houden.
bedoel hier dus, volgens mij kan zo,n kuip eraf!!!
 
Snap ook wel dat de kuip eraf kan, maar goed... Misschien als ik mijn koekblik kan verkopen dat ik wat meer budget heb.
 
Ik weet nog een leuke GS die je kan hebben voor weinig, comme ca:

HPIM0360.JPG


Is een foto van internet, motor is exact hetzelfde als op de foto. Motor verkeerd in topstaat. Mocht je interesse hebben, neem dan maar even contact op.
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet of je intussen al een motorfiets hebt gevonden, maar ik heb er ook een te koop staan. Een GS750 Naked bike. Geen kuipdelen.
Ik wil er 500,- voor hebben.
Als je meer informatie wil kan je het beste even een e-mail sturen naar bkruysifix@gmail.com
 
Laatst bewerkt:
ik wacht nog even, ben nu in het koekblik aan het klooien. Maar denk dat die dit jaar gaat overlijden, dus in de herfst ga ik weer opzoek naar een pekelfiets.
 
Als je een beetje van klooien houdt heb ik wat voor je...
Een CBR600f uit 1988 zonder kuipwerk maar met de koplamp en knippers van een GS500.
Alleen de brandstofpomp is overleden, en de voorvorkkeerringen zijn lek, MAW het is nog een beetje een projectfiets, maar ik hoef er zéker geen hoofdprijs voor. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan