Pekelfiets/WW fiets of motorscooter <=500 E

MathijsG

MF'er
20 jul 2007
238
0
Enschede
Ik ben op zoek naar een betrouwbaar vervoermiddel.

Het liefst een oldtimer (verzekering) en zeker een 4 takt.
Modelafhankelijke voorkeur is niet aanwezig. Verf en Lak niet van belang(zolang ie maar niet doorgeroest is)

Enig werk zoals beurtjes, en kleine mechanische defecten worden op de koop toe genomen. Ik ben zelf in staat een 4 takt motor een (grote) beurt te geven, complete revisie's zijn echter uitgesloten.

Aangezien ik afhankelijk ben van 25kw zit er voorkeur bij <25kw motoren.


Recap:
- Betrouwbaar
- Goedkoop
- minder/of 25kw, cc's onbelangerijk.
- Geen model restricties, motorscooters worden ook getolereerd :)
- Voorkeur, in Friesland/Drenthe/Groningen.

Wie o wie kan mij hier aan helpen? (of weet wat te staan)
 
ik heb nog een Kawasaki Z250C staan. Leuk motortje, met maar 16.000 op de teller. Ik rijd er zelf nog niet op(doe vrijdag examen) dus heeft na olie + filtertje vervanging niet ver gereden. Hij moet alleen wel afgesteld worden. Motor is in goede staat. Aleeen het voorwiel moet vervangen worden, zou mij 98 euro kosten.

mailtje ff naar timon.dijkstra at chello.nl

richtprijs: 500euro
 
Ik heb hem gezien Bowler, PMetje krijg je nog :) (Wordt niet deze week, het bezoekje dan he :P)

Iemand anders nog iets in de aanbieding? (verkapte schop)
 
Laatst bewerkt:
In ieder geval heel erg bedankt voor het zoeken MacReal, helaas vallen deze fietsen veelal buiten de boot.

De eerste heeft (denk ik) te veel vermogen (25kw he)
De tweede is te ver weg (net als de eerste)
De derde zou kunnen, echter nogal aan de prijzige kant....
 
ik heb evt. nog een xs 400 dohc staan, oldtimer, 4 takt maar wel iets meer als 25 kw, in duitsland bestaan er wel een met minder vermogen dus misschien valt daar iets mee te voezelen. of met uitdraai rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan