Pekelfiets

dubbi3

MF'er
23 aug 2011
50
0
MF'ers,

Ik zoek een pekelfiets naast mijn huidige R6. Ik wil deze namelijk niet helemaal verrot rijden in de winter.

Ik zoek iets in de richting van een cb500, een crossmodel ofi iets dergelijks.

Budget €750. Bij echte mooie bike uitschieter tot €1250.

Ik hoor het graag :)
 
Bij interesse vertel ik er wel meer over, en hij zit ruim onder je budget ;)

Foto-ENMITZLI.jpg


Foto-S7IGCFIF.jpg
 
staan in het te koop topic een paar GT550's ...paar honderd euro en niet kapot te krijgen
 
heb een cx500c waar veel aan vervangen is, hoef je komende 2 jaar niks meer aan doen!!
ook reserveonderdelen en blokken erbij e.d. moet zelfs inclusief pak erbij 800 euro kosten!!
 
staan in het te koop topic een paar GT550's ...paar honderd euro en niet kapot te krijgen

Iv0, thnx maar de GT550 zijn mij qua model iets te oud!

Wellicht iets voor je:

2x Honda CBR600F

2 voor de prijs van 1

Ik zoek juist een bike waar ik nog wel een keer zachtjes in de bocht mee onderuit kan, dus ben iets meer opzoek naar crosser/cb500 achtige types!

heb een cx500c waar veel aan vervangen is, hoef je komende 2 jaar niks meer aan doen!!
ook reserveonderdelen en blokken erbij e.d. moet zelfs inclusief pak erbij 800 euro kosten!!

chrisjemol, helaas vind ik ook het model van cx500c iets wat aan de oude kant. Wel leuke motoren trouwens!
 
Suzuki gsx 550 es 1983 en 1988.

44000 km gelopen. 1983 belasting vrij loopt goed. remt en schakelt goed. leuke pekelbrommer.
 
je kunt mischien beter op je smoel gaan met een CBR hoor... als die schuift gaat dat over de kappen...
eventueel vervangen door circuit kappen is een kleinere moeite/kostenpost dan het blok openschuiven en delen vervangen...

of denk ik nu te veel door?
 
MF'ers,

Ik zoek een pekelfiets naast mijn huidige R6. Ik wil deze namelijk niet helemaal verrot rijden in de winter.

Ik zoek iets in de richting van een cb500, een crossmodel ofi iets dergelijks.

Budget €750. Bij echte mooie bike uitschieter tot €1250.

Ik hoor het graag :)
Misschien is dit wel iets voor jou, een Yamaha Div. 600
Over de prijs valt natuurlijk te onderhandelen...
 
Zou een diversion 600 uit 1993 wat voor je zijn?

betrouwbaar en lekker achter een schermpie van de winter.

Mocht er interesse zijn, pm me ff
 
Terug
Bovenaan Onderaan