pekelfietsen weer uit het vet????

Schravelzak

MF veteraan
8 jul 2007
3.386
0
Noord-LImburg
Tjongejongejonge, denk je dat de "winter"voorbij is, pas nog lekker stukje gereden :]
met heeeeeeeerlijk weer, krijg je nu weer ineens van die stortregen,hagel,sneeuwbuien
voor je kiezen. :( :( :( :( . Was vandaag met Mega-koekblik ( 40-tonner) in Duitsland en daar was het nog erger dan hier! :( :( :( :( :( sneeuw, glad, pekel en nog meer van die ongein! :( :( :( . Dus de pekelfietsen kunnen weer UIT het vet :+ :+

Dus rondje Eiffel nog maar ff uitstellen! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
( heb ik wel wat om naar uit te kijken...... :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9
 
Ik was blij dat ik gisteren thuis was. Voelde mijn vingers niet meer.
Eerste keer dat het zo heftig was, terwijl ik met kouder heb gereden.
Alleen kwam er nou koud water in mijn handschoenen en dan koelen je vingers dus extra snel af.
 
Dit is wel wat overdreven.... 1 dagje kou en wat winterse buien... nou nou ;)
 
ach, het komend weekend gaat het redelijk wat regenen dacht ik, dan spoelt het pekel (hier gisteren ook gestrooid B| ) wel weer weg *O*
 
vanochtend naar het werk gereden :+
het was temeinste droog, en hoefde niet te krabben, (auto wel)

veel asvalt was er niet te zien op de A325, was wit van de pekel

dus heb de motor thuis gelijk maar weer geheel gewassen
 
gadver !! ik heb er niet eens aan gedacht

nog een geluk, ik ging straks ff blokje om anders. zal dan maar poetsen worden ........ not (geslaagde borat lol ? )
 
In of uit het vet is hier toch niet aan de orde.

Mijn fietsen blijven lekker op stal als het nat/koud is... en zowiezo niet met pekel. Zo blijven ze tenminste lekker schoon.....
 
Ik geef toe dat ie nog niet over is, maar dit is de eerste winter waarin ik de motor nog geen dag hoefde te laten staan.

En dan zeuren over de kou???????
 
In of uit het vet is hier toch niet aan de orde.

Mijn fietsen blijven lekker op stal als het nat/koud is... en zowiezo niet met pekel. Zo blijven ze tenminste lekker schoon.....

Mijn motor is zoooooooooooo vies :+
 
Als je nou je motor gewoon vies, vet en smerig laat totdat ze echt klaar zijn met die pekel strooien hoef je em ook niet steeds weer in te vetten ;)
 
Ik heb vandaag nog wel een stukje gereden, maar wegen waren aardig wit! Na de rit dus ook maar ff de boel afgespoeld :)
 
Als je nou je motor gewoon vies, vet en smerig laat totdat ze echt klaar zijn met die pekel strooien hoef je em ook niet steeds weer in te vetten ;)

Precies.... dit laagje zit er al redelijk lang op en het blijft tot zeker deze maand zitten, in April zullen ze toch wel niet meer gaan strooien (hoop ik :+)
Wel grappig is dat ik met 1 vinger over bv mijn achterbrug een streep kan maken en er een brandschoon stuk eronder vandaan komt :)
 
Uit het vet? Ik ga vandaag al die bloemkooltjes op m'n velgen weghalen en vervolgens gaat er weer een dikke vetlaag over heen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan