Pepe's driewieler project!

'( wat een vechter, een bijzondere man, ken hem van zijn postings hier en vond zijn span ontzettend mooi..

.....een bijzondere man has left the building.... R.I.P PePe....







sterkte aan allen....
 
Laatst bewerkt:
Verdomme... Ik heb er even geen andere woorden voor ;(

4 jaar geleden kwam je even een tijdje in ons Vlaardingen topic babbelen toen het zijspan project net op gang gezet was.. Heb het project dan ook echt met bewondering in de gaten gehouden en je zijspan menig maal gezien als hij voor je deur stond met elke keer weer een nieuwe aanpassing..

R.I.P. !PEPE!
full




ps. Sterkte aan alle nabestaande etc.!
 
Is er toevallig iemand met een zijspan in de buurt van/ of die langs Helmond afkomt.
Ik wil graag mee naar de uitvaart, maar door gezondheidsredenen kan ik niet bij mmijn man achterop.
Het is nog wel onder een klein voorbehoud, ligt eraan hoe ik me morgen, maar vooral vrijdagochtend voel.
 
Mischien kan je met Tom meerijden..als je bij hem kan geraken dan..misschien wil hij zelfs omrijden?
Succes en tot vrijdag hoe dan ook.
MZlllsss,Rob.
 
Bij deze wilden wij graag iedereen bedanken voor alle hartverwarmende posts op de diverse websites en forums.

Voor iedereen die Pepe de laatste eer komt bewijzen bij deze de tijdens een uitvaart gewenste opstelling van de rouwstoet.

De volgorde van rouwstoet is dus als volgt:

- Roadcaptain COBB Holland
- Zijspan van Pepe
- Trike met kist
- Familie auto
- Bloemen auto
- Familie auto's
- COBB members
- Full Colour MC’s
- Frontpatch MC's
- Vrije Rijders
- Overige auto's

Wij hebben er alle vertrouwen in dat allen deze regels zullen willen respecteren en er voor onze President een prachtige Laatste Rit van zullen maken.

Familie, Members en Support

COBB Holland
 
Bij deze wilden wij graag iedereen bedanken voor alle hartverwarmende posts op de diverse websites en forums.

Voor iedereen die Pepe de laatste eer komt bewijzen bij deze de tijdens een uitvaart gewenste opstelling van de rouwstoet.

De volgorde van rouwstoet is dus als volgt:

- Roadcaptain COBB Holland
- Zijspan van Pepe
- Trike met kist
- Familie auto
- Bloemen auto
- Familie auto's
- COBB members
- Full Colour MC’s
- Frontpatch MC's
- Vrije Rijders
- Overige auto's

Wij hebben er alle vertrouwen in dat allen deze regels zullen willen respecteren en er voor onze President een prachtige Laatste Rit van zullen maken.

Familie, Members en Support

COBB Holland

Bedankt voor deze post, ben een van de 'vrije rijders'.
Zullen er met elkaar een waardige respectvolle Laatste Rit van maken.
Tot morgen.
Erik.
 
Ik kom er nu pas bij uit, maar damn... ;(

Ride in Peace Pepe.

Veel sterkte toegewenst aan familie, vrienden en overige nabestaanden.
Ik hoop dat het een mooie laatste rit is geworden.
 
Ben er in gedachten bij en draai keihard DIT en DIT in de schuur :')


niet altijd even relevante tekst maar geeft voor mij het juiste gevoel.........






So let's get high, laugh till we cry
Don't send me flowers, hold me in your dreams

Tranen springen me weer in mijn ogen. ;(


Ik hoop dat het een mooie laatste rit is geworden.

En dat was het! :Y Was een prachtige rit met een gemeleert gezelschap.
 
Laatst bewerkt:
:^ Inderdaad, een bont gezelschap. Ik heb zelfs iemand in een oranje/crème enduro outfit gezien.
Maar ik denk dat het een uitvaart was zoals Pepe mooi gevonden had.
 
:^ Inderdaad, een bont gezelschap. Ik heb zelfs iemand in een oranje/crème enduro outfit gezien.
Maar ik denk dat het een uitvaart was zoals Pepe mooi gevonden had.


Je vraagt je wat zo iemand bezield heeft. Waarom trekt hij niet even iets donkerders aan. :N


Edit: viel me op dat er veel gefilmd werd maar er liep ook iemand rond met een microfoon. Leek wel een radio verslaggever. Iemand een idee?????
 
Laatst bewerkt:
Je vraagt je wat zo iemand bezield heeft. Waarom trekt hij niet even iets donkerders aan. :N


Edit: viel me op dat er veel gefilmd werd maar er liep ook iemand rond met een microfoon. Leek wel een radio verslaggever. Iemand een idee?????

Radio Rijnmond.

enneuh... Bedankt voor je komst. Onze President heeft de mooiste uitvaart gehad.

Prachtig die sliert van al die bikers door Schiedam. Zo mooi!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan