Pepe's driewieler project!

Het is een voorrecht je gekend te hebben Peter, rust zacht.
Veel sterkte voor ieder die achterblijft.......

R.I.P. Pepe '(
 
Pfffffff... Heel veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden.. Hoor het net pas...
Wat kan dit enorm snel gaan zeg!!
verder heb ik je persoonlijk niet gekend maar veel verhalen over je gehoord via dit forum....

R.i.p. Pepe....
 
damn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

langs deze weg (helaas veel te laat ) wil ik pepe hierboven het beste wensen en R.I.P brother
uiteraard ook anja en de 2 mooie dochters van hun

ik kende pepe goed en beschouwde hem als een fijne vent ,een hoop meegemaakt net als ikzelf dus wij hadden veel stof om over te praten en dingen die wij heel goed van elkaar begrepen
helaas ws ik hem altijd net effe voor met alle shit ,maar dan ook weer net te laat om hem ervoor te kunnen waarschuwen .....nou loopt het leven helaas toch zoals het moet lopen en als je het je tijd is ,dan heb je daar niets meer over in te brengen

ik voelde me destijds nog behoorlijk schuldig dat ik hem niet echt heb kunnen helpen aan zijn span project
maar dat had helaas met mijn gezondheid te maken

zelf ben ik gelukkig 9 jaar geleden uit een rolstoel gestapt ondanks dat ik zwaar rug/nek en hersen letsel had en heb er gelukkig "maar"9 maanden ingezeten !!

tevens 5 whiplashes achter de rug en nog tal van andere dingen ,waar ik van tijd tot tijd nog serieus last vaan heb
wel heb ik pepe nog kunnen helpen met wat dingen aan zijn ford bus en onder andere de witte race strepen zijn er bij mij voor de deur opgeplakt ender het genot van een bak koffie ,een peukie en de gezellige verhalen

ik begrijp wat de familie onlangs door heeft moeten maken ,aangezien ik nuzelf met kanker rond loop en daarvoor de nodige chemobehandelingen voor achter de rug heb
ook lymfklieren en dan tussen de longen
in mijn geval grey zone lymphoom > dwz hodgkin en non-hodgkin in 1 cel
dat komt nooit voor (21 gevallen wereldwijd ) en de prognose is niet best ..........

kortom ik wil hier met mijn verhaal niet dit topic mijn topic maken ,MAAR ik ben er heilig van overtuigd
dat alles wat hier be/geschreven word toch op de 1 of andere manier nog bij pepe terecht komt

PEPE (peter) you will be missed bro !!!!
ride free

nogmaals mocht de familie dit lezen
mijn gedachten gaan naar jullie uit ,sorry dat ik hier pas laat op reageer

philip uit den haag
 
Terug
Bovenaan Onderaan