Per heden, ook op drie wielen

Mag dan wel niet, maar denk niet dat er agenten zijn die op de hoogte zijn van die regels als hier mensen zijn die het al neit weten. De manier waarom e.e.a. gemonteerd is zegt dan ook veel.

Dat is het denk ik, hun hebben ook geen flauw idee hoe het nu precies zit. (op 1-tje na dan O-) ) En ik denk dat ze pas echt aktie gaan ondernemen als ze iemand treffen die er echt een zooitje van heeft gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Dat reflector-tje was uit het doos van fiets prullerij. :P

Dat was weer zo'n snelle tijdelijke brikke oplossing tot ik een keer een lampje zou hebben om te monteren. 8-)

Hoe ging het vandaag met sleutelen?
 
Sleutelen ging prima op een paar kleine tegenvallers na.
Wiel is geregeld, frame is gesteld. Alleen is er vandaag een kist tegen het span achterlicht gekomen en dat moest dus vervangen worden.
En de voorrem zat moer vast, dus dat verdient ook weer wat aandacht. Verder eigenlijk wel aardig :P
Gelijk voorbereiding gedaan voor zowel een breedte licht als extra bermlicht. Nu alleen even een kek lampje vinden :+
 
Zo, via de mobiel ging het niet, dus maar even op deze manier een paar kiekjes
[pictures=motorstek,2725]
 
Zo spannetje is er weer even klaar voor, alleen nog geen breedte licht erop, maar het stoeltje zit er wel in
large

Vanavond nog wel even rommelen, want het slot van de buddy wil niet meer open, nu heb ik nog wel een reserve liggen, maar goed toch eerst maar even kijken of we deze gewoon open krijgen
 
hmm net een beetje aan het rondneuzen op het net,
kom ik deze tegen:
187239267-L.jpg

ik snap niet helemaal hoe deze in elkaar zit
komt uit
homebuilt sidecar frame?
ben eigenlijk wel nieuwsgierig, want deze constructie lijkt me redelijk eenvoudig te maken
 
volgens mij is die brug die gemaakt is van koker alleen voor de stevigheid (zijdelings) en om de naloop te verkorten.
Die brug verandert niet van positie t.o.v. de onderpoten, de originele voorvork is het veersysteem.
 
onderpoten met spatbord zijn omgedraaid.


Waarom zakt de beugel niet op de grond? Ik zie het al, zit een plaat tussen (nogal donker scherm hier)
 
Laatst bewerkt:
ja zover was ik ook, maar dan zou je zeggen dat hetgene dat eigenlijk de naloop verkort, die "beugel" is, die ik initieel als ankerplaat voor de remklauw uit zou maken. dan zou die onderaan (precies achter die koker) een bus moeten hebben die om de as valt.
Hmm kan wel, maar lijkt me dan toch een beetje tricky constructie
 
Simpel, het is een JFJ verkorting met een verstijvingsbeugel. Zeker met zo'n gammele voorvork uit een jaren '70, '80 kan dat wel een verbetering zijn.
Ik zou dan er voor kiezen om gelijk een schwabel te maken.
 
Simpel, het is een JFJ verkorting met een verstijvingsbeugel. Zeker met zo'n gammele voorvork uit een jaren '70, '80 kan dat wel een verbetering zijn.
Ik zou dan er voor kiezen om gelijk een schwabel te maken.


Schwabel.
Dat blijft toch klinken als een soort augurk of iets tussen een slappe en een erectie in. :N
Rare naam.
 
hmm, toch maar eens naar kijken hoe dat op te lossen. Denk dat het toch een schommel volgens de beschrijving van Enigma1500 gaat worden.
Kan ik gelijk oefenen, want zondag komt er weer een vers speeltje :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan