Per heden, ook op drie wielen

roestendoenze

MF veteraan
28 feb 2002
21.848
5.745
omg.Helmond
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat...


de heer CB400F

...zich ook een spannetje heeft aangeschaft *O* *O*



En niet zo maar eentje :N
Maar wel een zeer exclusieve combinatie, met uitgebreide MF stamboom erbij. :Y
En het raspaardje past ook nog eens helemaal bij z'n nick. :Y
 
Laatst bewerkt:
Zo stond ie vanmorgen te wachten op inbeslagname:
full
 
En motor ook vast,
doei doei rdzfmmb-1 :W
full


@CB400F: heel veel plezier ermee gewenst. Hoop dat je er minsten zo veel lol van hebt als ik heb gehad. :)
 
Laatst bewerkt:
Dank u dank u,

Gisteren gelijk even een klein rondje gemaakt, super leuk. Nu rustig aan maar eens even leren sturen met een dergelijke combinatie :P

Uitgangspunt gaat zeker het BOT worden
 
Zojuist aangemeld voor het BOT, dus goed oefenen is het gebod.

Mensen met specifieke tips, eerst gewoon een stuk de weg op of eerst op een terrein oefenen? Zal wel een combinatie worden.
Vanmiddag uit mijn werk maar even wat zakken zand halen voor een beetje gewicht in de bak, merkte gisteren namelijk wel gelijk het enorme effect van een beetje gewicht in de bak.
Die was nu helemaal leeg en ik ging even een blokje rond rijden, voelde wat minder stabiel aan dan toen ik Met RDZ in Eindhoven het blokje reed.
Toch jammer dat je dan een dag moet werken voordat je kan gaan spelen met je nieuwe fietsje :P Zou zeggen kijk maar uit in de regio Heemskerk vanavond ;)
 
Als je hier goed op leert rijden zal er een wereld voor je open gaan als je er een schommelvork in zet. Dan heb je minder last van de zijspan effecten en het stuurt super licht. Is de combinatie zeker waard lijkt me.

Ook kan je een naloop reductie maken zoals ik het bij de VFR heb gedaan. Dat is goed te doen en het stuurt prima. Niet zoals een schommelvork met de naloop op nul, maar het is heel goed te doen.
 
Dat zijn zaken die nog even gaan wachten, ga eerst maar eens met de combinatie as is leren rijden.

Eerste klus, word de as van het span vervangen voor een 20mm exemplaar.
 
dan neem ik aan dat je er gelijk een Honda wiel met rem in zet?
zo'n fraaie comstar achter uit een cm400.
 
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat...


de heer CB400F

...zich ook een spannetje heeft aangeschaft *O* *O*



En niet zo maar eentje :N
Maar wel een zeer exclusieve combinatie, met uitgebreide MF stamboom erbij. :Y
En het raspaardje past ook nog eens helemaal bij z'n nick. :Y
*O*
 
Zojuist aangemeld voor het BOT, dus goed oefenen is het gebod.

Mensen met specifieke tips, eerst gewoon een stuk de weg op of eerst op een terrein oefenen? Zal wel een combinatie worden.
Vanmiddag uit mijn werk maar even wat zakken zand halen voor een beetje gewicht in de bak, merkte gisteren namelijk wel gelijk het enorme effect van een beetje gewicht in de bak.
Die was nu helemaal leeg en ik ging even een blokje rond rijden, voelde wat minder stabiel aan dan toen ik Met RDZ in Eindhoven het blokje reed.
Toch jammer dat je dan een dag moet werken voordat je kan gaan spelen met je nieuwe fietsje :P Zou zeggen kijk maar uit in de regio Heemskerk vanavond ;)

Ik blijf wel binnen :+

Maar koffie kun je krijgen......

Enne gefelicigeert !!!
 
Laatst bewerkt:
Als je hier goed op leert rijden zal er een wereld voor je open gaan als je er een schommelvork in zet. Dan heb je minder last van de zijspan effecten en het stuurt super licht. Is de combinatie zeker waard lijkt me.

Ook kan je een naloop reductie maken zoals ik het bij de VFR heb gedaan. Dat is goed te doen en het stuurt prima. Niet zoals een schommelvork met de naloop op nul, maar het is heel goed te doen.

Wel zo netjes idd.. GEFELICITEERD
*O* *O*
 
dan neem ik aan dat je er gelijk een Honda wiel met rem in zet?
zo'n fraaie comstar achter uit een cm400.

Op zich is het een BMW velg die wel degelijk voorzien is van een remtrommel. Maar rem op het span lijkt me inderdaad geen overbodige luxe.
Alleen is er nu te weinig ruimte om de rem te monteren. Word zeker 1 van de puntjes die even wat aandacht gaan krijgen.

Vandaag niet heel veel gereden met het span, wel even naar de bouwmarkt geweest ermee. Even wat zakken zand gehaald voor in de bak, scheelt wel meteen enorm.

@ ootje en halflive Ik kom zeker een keer langs met het span voor de praktische tips en de koffie.
 
ik heb gehoord dat a.s. zondag de wijkertunnel afgesloten wordt.
maar hier (P'rend) is ook koffie hoor *O* je bent welkom.


NU was ik het niet :P http://www.ijmuidercourant.nl/nieuws/regionaal/ijmond/article5044329.ece/Wijkertunnel+tijdje+dicht+door+afgevallen+lading (IJmuider Courant) ;)
 
Vanavond zijn we verrast door een geel spannetje, zoekend en snuivend.

full


full


en bij gebrek aan stoel, waardoor er geen passagier mee kon, is de bak omgebouwd tot zandbak.

full


Leuk dat je ff langs kwam Geert !
 
Terug
Bovenaan Onderaan