Per heden, ook op drie wielen

Beemer van je avater :? O-)
Is wel een goede mogelijkheid, al is die al aardig aan de KM stand (2,5ton) en gaat die volgens mij dit jaar hemelen (als ik een beetje normaal doorrij)

Maar moet even goed kijken naar het gewicht van de bak, volgens de verkoper is hij lichter dan een ural bak en dan is de K wat licht.

@JFJ zondag ga ik halen, dus maak ik dan verse plaatjes
 
misschien is plaatje handig? is deze denk ik
full
 
Ja de verkoper zegt dat de bak helemaal van hout is, en dat het frame lichter is dan dat van een ural, dus zondag even kijken wat nu het gewicht is.
 
Ziet er wel zo uit,

nu nog even een aanhanger scoren en dan zondag even naar Steenbergen rijden.
zal wel weer lachen worden, ken het gewicht niet en ben allen met mijn vriendin :P wordt mogelijk een uitdaging. :P
 
Is wel een goede mogelijkheid, al is die al aardig aan de KM stand (2,5ton) en gaat die volgens mij dit jaar hemelen (als ik een beetje normaal doorrij)

Maar moet even goed kijken naar het gewicht van de bak, volgens de verkoper is hij lichter dan een ural bak en dan is de K wat licht.

@JFJ zondag ga ik halen, dus maak ik dan verse plaatjes
Dat is net ingereden. Daar kan nog wel 2 ton bij. Ik zou de K100 pakken.

Grappig bakje, lekker lomp
 
Dat is net ingereden. Daar kan nog wel 2 ton bij. Ik zou de K100 pakken.

Grappig bakje, lekker lomp

Een oud hollands spreekwoord leert mij: driemaal is scheepsrecht
en dit zou mijn 3e K zijn die bij 2,8 ton over zou zijn (2*K100 en nu dan een K1100)


gewoon aan de 400f knuppen dat ding :W

dan hoef je tenminste geen zakken vol zooi mee te nemen als ballast :P
Mijn verwachting is dat de bak toch wel iets te zwaar zal zijn voor de CB :P

Mijn eerste idee is dus inderdaad om hem aan de K te hangen, waarbij ik ongetwijfeld wat advies bij halflive in zal winnen mbt de constructie voor de K :P

Cb doet het nog steeds prima overigens, deze week toch een paar keer lekker op naar het werk geweest.
Schommelvork is nog steeds een wens, maar goed als ik dan toch voor de K (die zeker een stuur aanpassing zal moeten ondergaan) dan kan ik dat ontwerp natuurlijk gelijk meenemen voor de CB
 
Volgens mij ken ik dat bakkie. Heeft dat bakkie toevallig aan een Japanse 4-cilinder gehangen? Motor was in dezelfde kleur als de bak.

Ik dacht dat de motor een Bol d'or of GS of zoiets was.

Steenbergen Noord-Brabant?
 
Volgens mij ken ik dat bakkie. Heeft dat bakkie toevallig aan een Japanse 4-cilinder gehangen? Motor was in dezelfde kleur als de bak.

Ik dacht dat de motor een Bol d'or of GS of zoiets was.

Steenbergen Noord-Brabant?

Inderdaad Noord Brabant, aan de motor waar deze aan hing hangt nu een ratspan
 
@Max, zie nu pas op mijn werk dat de foto inderdaad wat donker is, maak vanmiddag nog wel even een nieuwe
 
Terug
Bovenaan Onderaan