Per heden, ook op drie wielen

uit _gijs_ in "K100 RS driewielplannen"
004-5.jpg


ga dit topic verder enkel over het CB span houden, ben een nieuwe begonnen voor de K span plannen K1100lt span
 
Egwel:

[afbeelding]

Sorry voor de Hijack ;)

no worries,

grappig is dat mijn vriendin een hele tijd geleden op het IJmuider strand een grote kerel zag lopen met een gevlekte chi die bambi heette.
Was haar nog goed in het geheugen bijgebleven, toen ze dat vertelde en ik liet haar een foto van je zien, was de reactie ook: "verdomd dat is hem :P" moest er wel om lachen.

maar goed nu weer on-topic.

Heb nu het plan om als ik dan toch aan de gang ga met het BMW span ook gelijk een modificatie voor het CB span door te voeren, namelijk een schommelvork. Immers dan ben ik toch aan het meten, draaien ed dus dan kan ik dat net zo goed 2 keer doen.
Lijkt me wel een prettige verandering (bovendien zal het wel behoorlijk schelen op de keerringen, want ben nu al aan setje 3 toe :P)
 
zoals gezegd,

terug on topic,

vandaag weer lekker het spannetje uitgelaten door de bollenvelden:
img0565n.jpg
 
Goed,

zoals de meesten wel al gemerkt zullen hebben is de CB combinatie weer terug naar haar "vader" roestendoenze en is de sidebike die hij had inmiddels mijn huidige span.
Binnenkort maar eens mijn eerste sleutel ongein met deze Franse dame hier beschrijven:
to do list:
  • olie lekkage bij snelweg gebruik oplossen
  • olie systeem flushen (je bent toch bezig)
  • luchtfilter vervangen
  • bougies vernieuwen
  • auto accu in de bak vast zetten
  • dak vervangen
  • glas knipperlicht bak vervangen
  • benzine pomp plaatsen
  • antenne op de bak zetten
  • remcircuit doorspoelen
  • remblokken verversen
  • andere spiegels monteren
  • remlicht bak nalopen
  • voetsteunpunt aanpassen aan lengte vriendin
  • ruit vervangen

En dan een goeie proefrit :P heb er nu toch alweer en klein 1000km meegereden inmiddels, maar de vakantie staat nu op een rondje van ca. 4000km dus dan wil ik hem wel een beetje kennen :P

En ik heb van RDZ een hele bak info gekregen, dus ik heb leesvoer zat
 
Laatst bewerkt:
Goed,

zoals de meesten wel al gemerkt zullen hebben is de CB combinatie weer terug naar haar "vader" roestendoenze en is de sidebike die hij had inmiddels mijn huidige span.
Binnenkort maar eens mijn eerste sleutel ongein met deze Franse dame hier beschrijven:
to do list:
  • olie lekkage bij snelweg gebruik oplossen
  • olie systeem flushen (je bent toch bezig)
  • luchtfilter vervangen
  • bougies vernieuwen
  • auto accu in de bak vast zetten
  • dak vervangen
  • glas knipperlicht bak vervangen
  • benzine pomp plaatsen
  • antenne op de bak zetten
  • remcircuit doorspoelen
  • remblokken verversen
  • andere spiegels monteren
  • remlicht bak nalopen
  • voetsteunpunt aanpassen aan lengte vriendin
  • ruit vervangen

En dan een goeie proefrit :P heb er nu toch alweer en klein 1000km meegereden inmiddels, maar de vakantie staat nu op een rondje van ca. 4000km dus dan wil ik hem wel een beetje kennen :P

En ik heb van RDZ een hele bak info gekregen, dus ik heb leesvoer zat
Valt alleszins mee. Alleen die ruit is een kostbare zaak. Daarentegen kan je weer geld besparen door een kortere vriendin te nemen.

Zou het niet netjes zijn een eigen topic te openen? Dan kan Roesten hier verder met de CB. Zo houden we MF een beetje overzichtelijk.
 
Laatst bewerkt:
Hoort een topic bij het voertuig of bij de persoon?

Is weliswaar geopent door Roestendoenze, maar gaat de hele tijd al over CB400F.

Evengoed wel verwarrend...
 
Terug
Bovenaan Onderaan