Performance uitlaten Monster

Heeft iemand ervaring met carbon uitlaten op M620ie van Performance, geluid looks enz.
Een aantal mensen hier rijden met Performance uitlaten. Waaronder ook ik.
Zo heeft Ducjealmere ze onder zijn 1000S:

full


zal ducje wel niet erg vinden

Het geluid is ronduit mooi – zeker in vergelijking met de standaard dempers. Zeker in combinatie met een ander luchtfilter geeft de mijne (vooral bij plots loslaten van het gas) flinke klappen.
Wel heb ik wat problemen gehad om mijn injectie helemaal goed afgeregeld te krijgen. Hij reed wel erg zenuwachtig bij bepaalde (lage) toerentallen. Enfin, de garage is daar mee bezig geweest en nu kan ik in de stad ook weer rustig 50 ofzo rijden.
Van het geluid weet ik nog een fragmentje te staan; van Zambezi – hij rijdt met Performance op zijn 750S:
http://home.wanadoo.nl/djdaudeij/m750performance.wav

DOEN.
 
Wel rustig warm rijden!!! Wat anders klapt de uitlaat kapot :(
Ik heb er 2 opgeblazen in 3mnd tijd '( maar toch vergoed gekregen :)
Volgens mij rijden de meesten de boel altijd eerst rustig warm. Anders kan er op den duur nog wel eens meer kapot gaan dan enkel een paar potten. (Ik wist het overigens niet dat ook uitlaten daar gevoelig voor waren).
 
Doen, ik heb ze ook gehad, en qua looks en sound zijn ze echt heel goed. Ik heb ze wel vervangen door een set hoge SIL's. Na mijn crashje was de rechtse geschaafd, maar na wat lassen en wat nieuwe spanringen etc zag hij er weer als (bijna) nieuw uit. Het zijn eigenlijk gewoon Remus uitlaten, en daar kan je ook makkelijk en goedkoop herstelstukken voor krijgen. Voor 50 euro was hij weer hersteld 8-)
Enige nadeel van lage uitlaten is dat je ze nogal snel aan de grond rijdt.

Duc01.jpg
 
Jaja Unicorn, daar ben je wel effe stil van hè.


Nee joh gek alleen maar super enthousiast. M'n dealer had ze al zitten promoten , maar ik wilde graag jullie mening horen. Nog een laatste vraag. Huidige ( originele) dempers klinken wat braaf. Ik wil er met deze pijpen van vzerzekerd zijn dat ie wat meer Ducati gaat klinken !! Dat is toch zo of niet ??
 
Klinken niet TE hard, omdat de dempers nog redelijke lengte hebben, dit in tegenstelling tot sommige hoge varianten (Sil ofzo O-) )

Wat is TE hard he :) , alhoewel, mijn hoge SIL's zijn toch nog een tikkeltje luider als de DP's O-)
 
Een aantal mensen hier rijden met Performance uitlaten. Waaronder ook ik.
Zo heeft Ducjealmere ze onder zijn 1000S:

(Afbeelding)

zal ducje wel niet erg vinden

Het geluid is ronduit mooi – zeker in vergelijking met de standaard dempers. Zeker in combinatie met een ander luchtfilter geeft de mijne (vooral bij plots loslaten van het gas) flinke klappen.
Wel heb ik wat problemen gehad om mijn injectie helemaal goed afgeregeld te krijgen. Hij reed wel erg zenuwachtig bij bepaalde (lage) toerentallen. Enfin, de garage is daar mee bezig geweest en nu kan ik in de stad ook weer rustig 50 ofzo rijden.
Van het geluid weet ik nog een fragmentje te staan; van Zambezi – hij rijdt met Performance op zijn 750S:
http://home.wanadoo.nl/djdaudeij/m750performance.wav

DOEN.

Klopt allemaal !!! Gewoon aanschaffen en laten monteren !!!!

Zie ook www.dcnforum.com
 
hallo,

heb ook heel lang getwijfeld welke uitlaten ik zou nemen, maar heb toen na lang zoeken en vergelijken toch de remus ducati performance uitlaten gekozen. Heb er geen spijt van. Allez nog veel vergelijk plezier :)

full
 
Lijkt me nou ook precies het geluidje dat een CaféMonster behoort te maken... ;)
Al door de keuring trouwens?

Nope, wordt 13 feb gedaan (zolaat pas omdat mijn ega van de zuunige is en dan istie net over de 3 jaar dus weer goedkoper in de BPM :r :r )

Dus nog ff w8ten met andere dempertjes anders zegt die meneer strakkiesss..............AFGEKEURD!!!!! :( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan