Performance uitlaten Monster

Ga niet voor namaak en koop Termignoni´s
Ik heb wel eens gehoord van een man die een dynobank had dat die remus dempers binnen de kortste keren gaar zijn

Namaak ??

Toch wel raar dat Ducati voor zijn originele uitlaten REMUS gebruikt(ducatiperformance trouwens ook REMUS uitlaten) en geen Termi's.

Valt ook te lezen in artikel over fabrieksbezoek Remus in Motoren&Toerisme van 01/04
 
Ik ben ook aan het twijfelen of ik Ducati Performance uitlaten zou kopen voor mijne Monster 600. Ze staan in de aanbieding en kan ze nieuw kopen voor 378€. Heb wel nog een vraagje, als je deze uitlaten monteert moet er dan het één en het ander aan de motor veranderen? Een andere luchtfilter ofzo?
Alvast bedankt
 
De performance uitlaten van ducati zijn sinds een paar jaar ook van remus
Termi´s zijn volgens mij een stukje beter en mooier (kijk maar eens bij de verbinding tussen demper en bocht)
 
Ben aan het twijfelen dus de Performance (nieuw) of Termi's (tweedehands). De termi's kosten 350€ en hebben reeds 10.000km op de motor gestaan. Als ik één van deze uitlaten plaats, moet er dan iets veranderen aan de motor?
Alvast bedankt
 
Ik heb ook uitlaten van Ducati Performance,de lage examplaren in alu.

Je moet es op ebay zien, daar worden ze nieuw aangeboden voor een 300 €. Nieuw kosten ze iets van 650 € bij de Ducstore.

Mooi geluid en lekker luid maar toch niet té luid. Het is wel ambetant dat je er geen DB killers in kan steken.

Ik heb ook een open filter maar dit is niet verplicht op een open uitlaat. Het kan wel zijn dat je je carbs iets rijker moet zetten daar de lucjt vrijer de motor kan verlaten.

Meer lucht is dus ook meer benzine.

Ciao
 
Ok bedankt voor de info, maar ben nog altijd niet uit mijn keuze, wil er mijn tijd voor nemen. Nu komt de motor toch niet veel meer buiten. In de loop van volgende week beslis ik, zal dan een foto'tje posten. ;)
 
Niet om het één of ander maar ik zie dat die uitlaten dus best wel eens naar de klote kunnen gaan.
an zou ik je aanraden om niet naar de prijs te kijken van een marktplaats uitlaat maar gewoon die van de dealer daar je er minimaal 1 jaar garantie op krijgt vanuit de fabriek.
 
Hey allemaal,

Ik heb een 620ie van 2002. Nou wil ik eigenlijk lekker hard geluid. Echt lekker hard! Maar ik weet ook niet zo goed wat ik moet kopen. Mij lijken termignoni`s erg leuk, maar maken zij ook een hard en mooi geluid?! En weet iemand of die ook voor een 620 te krijgen zijn, zo niet, kunnen dempers van een 900 ofzo er dan ook op, of maakt dit echt een enorm verschil?!?
 
Hey allemaal,

Ik heb een 620ie van 2002. Nou wil ik eigenlijk lekker hard geluid. Echt lekker hard! Maar ik weet ook niet zo goed wat ik moet kopen. Mij lijken termignoni`s erg leuk, maar maken zij ook een hard en mooi geluid?! En weet iemand of die ook voor een 620 te krijgen zijn, zo niet, kunnen dempers van een 900 ofzo er dan ook op, of maakt dit echt een enorm verschil?!?
Termi's zijn perfect hoor!! Heeeel mooi geluid. En voor zover ik weet onderling uitwisselbaar tussen iig de monstermodellen zonder 'R'.

Ikzelf heb hoge Sil's. Veel mensen vinden ze TE hard. Ik niet. *D

full
 
Termi's zijn perfect hoor!! Heeeel mooi geluid. En voor zover ik weet onderling uitwisselbaar tussen iig de monstermodellen zonder 'R'.

Ikzelf heb hoge Sil's. Veel mensen vinden ze TE hard. Ik niet. *D

(Afbeelding)

Ik wil dat eigenlijk ook, TE hard!! :) Maar ik wil wel lage dempers, en niet van die hoge. Maar zijn termi`s ook niet TE hard??
 
Ik wil dat eigenlijk ook, TE hard!! :) Maar ik wil wel lage dempers, en niet van die hoge. Maar zijn termi`s ook niet TE hard??
Op mn monster 600 en 900 had ik lage Sil uitlaten. Zijn ook perfect. Toch wel een beetje ander geluid. Lage termi's zijn iig minder hard dan hoge Sil's... dat weet ik wel...

Mn vorige (met lage Sil's dus):

full
 
Ik ben eens gaan informeren voor verschillende uitlaten, waaronder termignoni, eigenlijk mijn favoriet, maar de prijzen nieuw ervan lagen mij eigenlijk toch een beetje te hoog!! Een kennis van me had onderstaande uitlaten te koop, ik heb ze eronder gelegd om eens te kijken hoe het geluid was, en ik moet zeggen dat dat geluid me positief verraste. Ik vind het echt een mooi geluid. Maar de vorige eigenaar ervan wist het merk ervan niet meer. Heeft iemand van jullie misschien ervaring met deze uitlaten, en weet dan ook iemand van welk merk deze zijn?!? De foto is niet van mijn monster, want daar heb ik nog geen nieuwe foto`s van.

full
 
Ik heb ze wel eens meer gezien deze uitlaten maar weet het merk zo op het moment niet
Als je nog termignoni´s zoekt ,Ducati Zaltbommel heeft ze nu erg in de aanbieding
Ik geloof voor zo´n 370E en dat is een mooi prijsje voor die kwaliteit
 
Dat valt idd wel mee, maar ik heb deze al gekocht!! Vind termignoni`s eigenlijk mooier, maar ik vind het wel mooi aan deze dat je echt een buis hebt, niet nog zo`n tuitje eraan zeg maar! En deze maken toch wel een redelijk hard geluid!! Ben dus toch ook wel blij met deze pijpjes!! :)
 
dat is al mooier een maat van me heeft 2 termagnoni`s bovenlangs erg gaaaaff

zoiets dus:

motor1.jpg


48mm open uitlaat, klinkt erg goed, mooie diepen brullen :9~
(tis wel niet helemaal legaal...)

termignoni heeft dit jaar naast de race uitlaten ook een serie straat-legale uitlaten in het programma...
 
Hoe zit het dan eigenlijk met garantie en het monteren van andere uitlaten – buiten Ducati Performance pijpen?
Mij werd bijna 2 jaar geleden – toen ik een nieuwe Monster kocht – te kennen gegeven dat de fabrieksgarantie zou komen te vervallen op het moment dat ik andere uitlaten – juist; behalve Performance natuurlijk – zou laten monteren.
En natuurlijk heb ik laten merken dat ik het een enorm kontverhaal vond; maar goed; zo'n strijdje verlies ik van Ducati.

Maar heb ik mij indertijd nou gewoon een enorm butverhaal laten aanblaten?
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me een kulverhaal. 99% van de Ducs (ook nieuwe) rijden rond met aftermarket pijpen en echt niet alleen van DP. Maar wat let je, gewoon andere pijpen eronder en als-ie voor een beurt/garantiegevalletje moet even terugbouwen naar standaard configuratie...
 
Lijkt me een kulverhaal. 99% van de Ducs (ook nieuwe) rijden rond met aftermarket pijpen en echt niet alleen van DP. Maar wat let je, gewoon andere pijpen eronder en als-ie voor een beurt/garantiegevalletje moet even terugbouwen naar standaard configuratie...
:^
 
Lijkt me een kulverhaal. 99% van de Ducs (ook nieuwe) rijden rond met aftermarket pijpen en echt niet alleen van DP. Maar wat let je, gewoon andere pijpen eronder en als-ie voor een beurt/garantiegevalletje moet even terugbouwen naar standaard configuratie...
Tja, ik ben toen maar gewoon voor de Perfomance/Remus pijpen gegaan – in de deal meegenomen. Geen spijt van of zo. Alleen het gegeven an sich staat me erg tegen; als je over dergelijke bedragen praat, hoort daar ook iets van keuzevrijheid bij.
Overigens was het nou niet bepaald een locaal, lullig dealertje die dit mij wijsmaakte.
 
Tja, ik ben toen maar gewoon voor de Perfomance/Remus pijpen gegaan – in de deal meegenomen. Geen spijt van of zo. Alleen het gegeven an sich staat me erg tegen; als je over dergelijke bedragen praat, hoort daar ook iets van keuzevrijheid bij.
EOVerigens was het nou niet bepaald een locaal, lullig dealertje die dit mij wijsmaakte.

Maar hij heeft wel voor elkaar gekregen dat je het door hem gevoerde merk uitlaten kocht (part of the deal of niet, winst maakt-ie er altijd op) en, nog belangrijker, niet naar de concurrent bent gestapt. Je hebt er zeker geen slechte pijpen aan - wat heet- maar daarom is hetgeen de concurrent maakt nog niet allemaal rotzooi..
 
Hier nog een plaatje van een monster S4 met DP uitlaten.

Gekocht bij Ducati Zaltbommel (Van der Heijden) voor 378 Euri.

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}


178451



Wat is ze mooi he :9 :P *D ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan