Peripherique

Ik ben aan het zoeken voor je... (hij stond op Bikepics, maar die is onder constructie |( )

[edit]Sorry, kan hem niet meer vinden '( [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem op mijn pc staan, als je iets hebt waar ik hem voor je kan uploaden ????
 
Wisten jullie al dat deze knul dood is ? Probeerde hetzelfde te doen in Duitsland en.... :+ jammer maar helaas !
 
Wisten jullie al dat deze knul dood is ? Probeerde hetzelfde te doen in Duitsland en.... :+ jammer maar helaas !

Het algemene verhaal luidt dat hij op de ring van Brussel achterop een vrachtwagen is gereden.

Ik zag echter vorige week op Arte (foute Duitse tv zender) het filmpje voorbij komen en daar vertelde de Franse politie dat ze hem een keer van de vangrail moesten poetsen en dat de motor 100 meter verderop lag (of net andersom)
 
Ik hoop dat deze keer zijn vriendin niet achterop zat '( (nou ja, ze was ook zo stom om zelf achterop te gaan zitten :j )
 
Laatst bewerkt:
Die gast was wel echt gestoord maar dat ie verongelukt is vind ik nog steeds niet lollig '( .

Niet lollig, maar je vraagt er wel om als je met 240km/u en harder tussen de auto's door gaat.
De dood van Chris Gotte van Blof vond ik veel erger, die reed niet gevaarlijk.

Ik denk als deze gek in Nederland reed al de eerste dag dood was als ie een rondje A10 ging doen.

En hier in de buurt erger ik me aan de mongolen die niet weten hoe een 2-baans rotonde werkt en dus voorrang NEMEN ipv verlenen |( . Maarja dat heeft er niets mee te maken ;) Maar heb het vandaag op 3 rotondes achter elkaar meegemaakt.
 
Op vrijdag 24 mei 2002 20:55 schreef JK het volgende:...Ik denk als deze gek in Nederland reed al de eerste dag dood was als ie een rondje A10 ging doen...

Ehhh, JK de A10 is niks vergeleken met de peripherique. Ben er afgelopen zaterdag nog geweest. Daar is het echt een jungle: het recht van de sterkste, niks leven en laten leven. Heb daar ook nog een rondje gedaan. Ging af en toe al redelijk vlot door de tunnels en tussen de auto's door. Maar dat tempo van hem is/was gewoon zelfmoord.
 
Ehhh, JK de A10 is niks vergeleken met de peripherique. Ben er afgelopen zaterdag nog geweest. Daar is het echt een jungle: het recht van de sterkste, niks leven en laten leven. Heb daar ook nog een rondje gedaan. Ging af en toe al redelijk vlot door de tunnels en tussen de auto's door. Maar dat tempo van hem is/was gewoon zelfmoord.

Ok de Route Peripherique is inderdaad veel drukker en het recht van de sterkste, maar als je met 240 en harder op de A10 doorjakkert (of welke snelweg dan ook, maar A10 was een mooi voorbeeld van een soort ring) TUSSEN de auto's door dan ben je er ook snel aan denk ik hoor :) Ik zal het in elk geval nooit doen ! :+

Hoe lang deed jij over het rondje peripherique Joris?! :) (ff vergelijken met wat de 'normale' tijden zijn tegenover 11 minuten)
 
Terug
Bovenaan Onderaan