Persoonlijk berichten standaard aan

Makrolon

MF veteraan
5 aug 2008
19.499
44
Apeldoorn
Ik vroeg me wat af, waarom staat de PB functie niet standaard aan? Ik kan maar weinig redenen verzinnen waarom je geen pb zou willen ontvangen. En als je dat niet wil zet je hem zelf wel uit toch?
 
Prima :)

Want om Makrolon te antwoorden... ik wil geen PB omdat men me op MSN, GSM (als ze me kennen) en mail prima kunnen bereiken. Dus waarom zou ik nóg een mogelijkheid geven?

Maar idd als hij standaard aanstaat had ik hem wel uit gezet.
 
Laatst bewerkt:
Goeie zet :Y

@CBotteR

Bij Voorkeuren bovenaan de pagina even aanvinken; 'Ja, andere gebruikers kunnen mij een privébericht sturen' ;)
 
ik heb email.
:^

en beheer graag zelf mijn correspondenties, dus ook oude berichten kunnen verwijderen etc.
Zie geen enkele reden waarom de staff van MF mijn privé berichten tot in lengte van dagen zou moeten kunnen inkijken :? |(
 
:^

en beheer graag zelf mijn correspondenties, dus ook oude berichten kunnen verwijderen etc.
Zie geen enkele reden waarom de staff van MF mijn privé berichten tot in lengte van dagen zou moeten kunnen inkijken :? |(
Maar je mail provider mag dat wel??? Beetje gekke beargumentatie. Van je mailprovider verwacht je niet dat hij je mail leest, van de mf crew ook niet.
 
Maar je mail provider mag dat wel??? Beetje gekke beargumentatie. Van je mailprovider verwacht je niet dat hij je mail leest, van de mf crew ook niet.
Ik ben zo achterdochtig dat ik juist wel verwacht dat mailproviders kunnen meelezen als die zich daartoe geroepen voelen, daarom draai ik mijn eigen mailserver...

En zelfs als ik dat niet zou doen heb ik bij e-mail de keuze om oude berichten te verwijderen van een mailserver wanneer ik dat nodig zou vinden, is jou dat al gelukt bij PB's?
Zo ja, dan zou ik graag vernemen hoe, ken wat mensen die dat graag zouden weten.

Ik begrijp ook dat wat je op een forum plaatst altijd door iedereen terug te lezen zal zijn, daar hou je waarschijnlijk zelf ook rekening mee als je iets post. Maar stel dat ik iets wil zeggen tegen iemand dat ik niet openbaar wil maken zie ik geen meerwaarde van Privé :? Berichten op een forum boven e-mail.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan