Persoonlijke MotorWebsites

Chantay

MF veteraan
15 mei 2002
1.097
0
Net begonnen en nog volop in ontwikkeling motor.coolestart.com

Heb je een persoonlijke motorwebsite en wil je die hier gelinkt hebben, stuur mij dan even een mailtje.

Ik weet dat er al topics zijn over eigen websites en dat ikzelf ook op profiel kan zoeken, maar dat wil nog niet zeggen dat iemand zijn/haar site daar gelinkt wil hebben.

Ook ideeën en suggesties voor deze site zijn van harte welkom :)

@Viccie: staan er beide inmiddels op :P
@Svijf: nog geen mail van jou binnen '(
@Nicham: De linkerkolom is reclamerommel die er gratis bij zit en ik geen beheer over heb '(

Ik probeer mijn site altijd te promoten en heb beloofd dit niet meer via het MF te doen.
Dus als je een plekje voor een linkje over hebt houd ik mij aanbevolen.

Hilbert

Bedankt voor alle reacties zover *D

Meeste links die zich hebben aangemeld zijn inmiddels toegevoegd.

@Lara: beetje motor is voldoende ;)
@Svijf: dan heb ik 'm wel binnen :P

ook sites zonder motoren zijn welkom voor de rubriek Niet MotoRelated

Ik ben er zelf nu van vandoor (vanmiddag een stukje motorrijden :9 ) maar dit topic en mijn mailbox werken gewoon door :)

Het zou natuurlijk erg leuk zijn, als jullie ook een linkje terugplaatsen ;)

Ben nu bezig om jou link te plaatsen.

EDIT staat er op bij links.

Laatst bewerkt:
@Nicham: De linkerkolom is reclamerommel die er gratis bij zit en ik geen beheer over heb '(

Ah okay, dan vergeef ik (Hicham ;) ) het je :P

Ik weet overigens niet in hoeverre je die shoutbox beheerd, maar het is me opgevallen dat de namen van de gebruikers als volgt weergeven worden:

&nbsp[naam]

Dit moet eigenlijk zijn:

[naam]

Dat is een spatie in HTML die voor de naam komt :) . Met internet explorer zie je die spatie wel voor de namen. Met mozilla zie ik dus overal die &nbsp staan. Snap je? :o

Alle links zijn toegevoegd, zo wordt het al een hele site vol, maar...er kan nog vééél meer bij O-)

@Hicham: :o Sorry..Zover ben ik er nog niet ingedoken, maar volgens mij kan ik ook dat niet zelf wijzigen..

Terug
Bovenaan Onderaan