Peters werkplaats handboeken bij De Slegte in de aanbieding

thinge

MF veteraan
22 jan 2006
3.153
1
Rotterdam
Bij alle vestigingen van boekhandel De Slegte liggen een 40 tal titels van Peters werkplaats handboeken. Prijzen tussen 20 en 25 euro. Sla jullie slag..........Veel brikkers natuurlijk, suzuki, kawa, honda yamaha enz..........

zie www.deslegte.com voor adressen.

Greetz
 
Laatst bewerkt:
Shit..dichtsbijzijnde is Zwolle en daar kom ik voorlopig niet.
Kan er nog wel een gebruiken voor de RD's..
 
Geen paniek, zijn ook telefonisch te bestellen.........snel doen..........enne, geen speciale kwantum korting. Domme afspraak tussen de slegte's onderling. Wel verschillende prijzen. Rotterdam vraagt 19.95 p.s. en voor de duurste A4 van de rd's 29.00 euro. A4 suzuki gsxr 600-750-1100 22, 95. En die is dus goedkoop..........anderen vragen een paar euro p.s. meer....... Alle filialen hebben ongeveer 200 a 250 exemplaren, alleen Tilburg is uitverkocht. Foutje van de manager, heeft ze alle 200 aan een tilburger-rotterdammer verkocht. De koper bied ze nu op marktplaats aan voor 25 euro............maar ze liggen dus onder de 20 bij de slegte zelf.......

Shit, ik heb voor mijn 2de handse gebruikte exemplaren meer betaald...........mats ik jullie even.........jullie kunnen het verschil aan mij doneren.....
 
Laatst bewerkt:
Tilburg is niet uitverkocht.
Ze hebben niet zo veel, pakweg 12 titels, 4 van elk, maar ze hebben dus wel het één en ander.
 
TEEVEE....kan ook den bosch zijn, maar ze noemden mij tilburg........in ieder geval bedankt voor je update.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan