Petitie: Dijken open voor motorrijders

Getekend
Naar mijn mening mogen we gaan en staan waar we willen, want eigenlijk zijn we niet meer dan een stel geëvolueerde apen en deze aardkloot is van ons allemaal, maargoed.
Verder is het belachelijk om zon verbod in te voeren, lijkt wel alsof alle 'rebelse' culturen worden weggevaagd.
20 jaar geleden reed 'iedereen' nog rond op racers lekker in het weekend bochtjes pakken, vandaag de dag gaan de saaie toermodellen als warme broodjes over de toonbalk..
Motocross circuits sluiten steeds meer omdat mensen ernaast gaan wonen en klagen over geluidsoverlast.
Hoe ver gaat dit nog? Gaan we ooit weer een passie voor het uiterste ontwikkelen of blijven we in het middensegment hangen en tolereren we deze onzin?

Dat de snelheid overigens wat hoger ligt en ze wat meer geluid maken lijkt mij geen probleem, als de rijders maar verantwoord rijden en geen gevaarlijke situaties creëren.

/ragemodusuit
 
Laatst bewerkt:
getekend,
het zijn de race motoren rijders
die zo nodig 100 km willen rijden op de dijken. En die het kapot maken voor de toer rijders die 40 tot 50 km rijden.
 
Laatst bewerkt:
Jij zegt nu zoiets als dat het normaal is als de A16 afgesloten word voor motorfietsen, want er is een bepaalde groep motorrijders die daar altijd te hard rijd, daarom maar meteen de hele A16 afgesloten worden voor motorfietsen ipv die motor rijders die te hard rijden gewoon bekeuren.

Nee, ik zeg, of bedoelde iig, dat iedereen gewoon normaal moet doen en zich binnen Nederland prima kan bewegen. En dat we daarnaast met een hele grote groep heel druk zijn de kleine groep uit te leggen dat wat we niet willen....namelijk beperkt worden in onze vrijheid. :]
 
Laatst bewerkt:
Getekend
Naar mijn mening mogen we gaan en staan waar we willen, want eigenlijk zijn we niet meer dan een stel geëvolueerde apen en deze aardkloot is van ons allemaal, maargoed.
Verder is het belachelijk om zon verbod in te voeren, lijkt wel alsof alle 'rebelse' culturen worden weggevaagd.
20 jaar geleden reed 'iedereen' nog rond op racers lekker in het weekend bochtjes pakken, vandaag de dag gaan de saaie toermodellen als warme broodjes over de toonbalk..
Motocross circuits sluiten steeds meer omdat mensen ernaast gaan wonen en klagen over geluidsoverlast.
Hoe ver gaat dit nog? Gaan we ooit weer een passie voor het uiterste ontwikkelen of blijven we in het middensegment hangen en tolereren we deze onzin?

Dat de snelheid overigens wat hoger ligt en ze wat meer geluid maken lijkt mij geen probleem, als de rijders maar verantwoord rijden en geen gevaarlijke situaties creëren.

/ragemodusuit


getekend,
het zijn de race motoren rijders
die zo nodig 100 km willen rijden op de dijken. En die het kapot maken voor de toer rijders die 40 tot 50 km rijden.

Geweldig al die saamhorigheid :] O-)
 
Nee, ik zeg, of bedoelde iig, dat iedereen gewoon normaal moet doen en zich binnen Nederland prima kan bewegen. En dat we daarnaast met een hele grote groep heel druk zijn de kleine groep uit te leggen dat wat we niet willen....namelijk beperkt worden in onze vrijheid. :]


Ik zeg ook niet dat er niet normaal gereden moet worden, en ik zeg ook njet dat het raar zou zijn als er meer controlles op overtredingen gedaan worden door politie, maar een afsluiting vind ik vreemd.

Het voorbeeld van de A16 die ik gaf is in mijn ogen gewoon hetzelfde.

Ik rij nooit over die dijk hoor, ik ben geen dijkrijder, maar dat wil niet zeggen dat ik een verbod maar meteen accepteer
 
_O- letter spelletje _O-

Tja,
Ik heb mongolen als een wilde idioot de Stelvio op zien stuiven met hun GS terwijl de Racers netje in de rij bleven rijden.
Lekker belangrijk welk model motorfiets jouw of mijn voorkeur heeft, het gaat om het idee.
Ik heb al gezegd dat handhaven de beste optie is, dan pak je de veroorzakers en tokkelt de rest gewoon verder.
Op mijn racert. :+
 
Laatst bewerkt:
Tja,
Ik heb mongolen als een wilde idioot de Stelvio op zien stuiven met hun GS terwijl de Racers netje in de rij bleven rijden.
Lekker belangrijk welk model motorfiets jouw of mijn voorkeur heeft, het gaat om het idee.
Ik heb al gezegd dat handhaven de beste optie is, dan pak je de veroorzakers en tokkelt de rest gewoon verder.
Op mijn racert. :+

Handhaving kan ik ook wel begrijpen, afsluiting niet.
 
Is het forum dan alleen toegankelijk voor mensen die op zonnige dagen bij wijze van hobby over de dijken sukkelen op een motor?

Dat wist ik niet...
Nee ook voor de woon werk motorrijders die als een stelletje idioten tussen de files doorrijden.
Niet getekend en ook niet van plan, hoe minder hobbyisten op de weg hoe beter!
Ik rijd alleen voor de hobby motor, vakantie enzo. Moet ik dus maar mee stoppen? Dan is het niet tekenen vast een goeie stap in de juiste richting?
Net als de overige toertochten van wielrenners, wandelaars, fietsers, klassieke auto's, trekkers en weet ik wat allemaal welke in grote aantallen door de buurt recreëren. De meeste van deze recreanten weten zich prima te gedragen, en maken op deze manier gewoon deel uit van het plaatje. Mooi toch?

Inderdaad, hier net zo. Is toch mooi als zo’n dijkje tot leven komt?
Hier zetten ze ook de wegen af voor wielrenners zodat je het centrum niet meer in of uit komt.
getekend,
het zijn de race motoren rijders
die zo nodig 100 km willen rijden op de dijken. En die het kapot maken voor de toer rijders die 40 tot 50 km rijden.

Belachelijke veronderstelling
Tja,
Ik heb mongolen als een wilde idioot de Stelvio op zien stuiven met hun GS terwijl de Racers netje in de rij bleven rijden.
Lekker belangrijk welk model motorfiets jouw of mijn voorkeur heeft, het gaat om het idee.
Ik heb al gezegd dat handhaven de beste optie is, dan pak je de veroorzakers en tokkelt de rest gewoon verder.
Op mijn racert. :+
Ik ben ook maar een suffe toerder op m’n blade. Al die pasjes rijden, hobbymatig natuurlijk. Geen haast.
 
Kon me al niet voorstellen dat er hier nog geen topic van bestond Natuurlijk al lang getekend maar met deze reactie het topic gelijk een schop naar boven gegeven!
full
 
Tijd voor een nieuwe petitie????




TEGEN het wheelie verbod op de Lekdijk-Oost in het weekend??

post-5787-0-47504600-1525447323.jpg

:]
 
Helemaal met jou eens..
Gewoon rijden, bon krijgen en aanvechten!!
Fietsers (met name wielrenners) die 6 breed naast elkaar rijden, is geen irritatie B|
Auto's met blerpijpen, die het gebruiken als circuit, ook geen irritatie zeker..

Ik zou zeggen, schakel Sylvana S. gewoon in, die weet er wel raad mee O-)

Pas maar op, die grote mond van haar, past jouw uitlaat gemakkelijk in...
 
Men heeft toch geen capaciteit om te handhaven
en laat DAT nu juist de hoofdreden zijn, waarom gemeenten een hele groep weggebruikers straffen voor het wangedrag van een paar... :(
ik heb ook getekend, want het is van de zotte dat als een ander het verziekt, JIJ er voor word aangepakt.

als ze meer zouden investeren in handhaving zijn dit soort afsluitingen overbodig, en kunnen wij blijven genieten :]
maarja, die lui willen niet handhaven, maar graaien... |(

Gr.
Lonewulf
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan