Petitie tegen afsluiting voor motoren; kom in actie!

Grandia

motociclista da bar
Donateur
27 jun 2006
24.770
795
Amsterdam

Paar gegevens invoeren, bevestigen en hoppa, de dijken gaan weer open :]
 

Paar gegevens invoeren, bevestigen en hoppa, de dijken gaan weer open :]


En zélf om snelheidsbeperkende maatregelen vragen als in "nog meer drempels"? Want dat is wat er dan komt hè?
Nee dank je, dan rij ik wel een ander rondje
 
Dat snap ik hoor. :t Maar je tekent wel voor meer snelheidsbeperkende maatregelen voor 30 en 60 km wegen in het algemeen.

Klopt, ben ik met je eens dat we ergens moeten inleveren willen wij gewoon kunnen rijden waar we willen.
Als dit de oplossing is, dan moet het maar :+
 
229_018.jpg


Ja, present !!
 
Alsof die er komen door een petitie. :]
Wat is het nut dan ?

We maken een petitie en gaan ervan uit dat 'je' abc en d wat we erin voorstellen -om je tegemoet te komen- niet zal doen, maar juist e -wat het tegenovergestelde is van het huidige standpunt- lukt vast wel?:+
 
Laatst bewerkt:
Wat is het nut dan ?

We maken een petitie en gaan ervan uit dat 'je' abc en d wat we erin voorstellen -om je tegemoet te komen- niet zal doen, maar juist e -wat het tegenovergestelde is van het huidige standpunt- lukt vast wel?:+

Als je iemand Quote, doe het dan wel goed ;)
 
Gewoon even op de stepjes staan, gaat prima. Ben net een paardrijdster op een weg met drempels.
vergeet dan vooral niet om ook je hoofd wat omhoog te houden.
in het ergste geval krijg je anders een tik in je gezicht van bijv. de kuipruit ;)

hier in de buurt (klik) kruisen twee sporen als in een dubbele golf de weg.
op stepjes gaan staan werkt prima om daar vlot overheen te komen, maar heb daar de eerste keer wel bijna de bovenrand van de kuipruit in mn smoel gehad.
met gebogen knieën op stepjes gaan staan is ook handig als je onderweg een ladder of houten balk tegenkomt :Y

(ojee, nu breng ik misschien de stiekem meelezende dijkbewoners op ideeën )|(
 
Terug
Bovenaan Onderaan