Petitie voor legale offorad optie in Regio Zuid-Holland

Meifesto

MF veteraan
29 jul 2012
3.522
177
Rotterdam
Eigenlijk dekt de titel alles al, maar...

In de afgelopen jaren zijn eigenlijk alle legale offroad opties in de regio van Rotterdam/Zuid-Holland afgesloten.

Via de petitie willen we verschillende gemeentes aanspreken met het verzoek tot aanleg van een legale offroad locatie voor motor en bmx.
Hoe meer handtekeningen, hoe beter de kans natuurlijk, dus hopelijk wil elke offroader in Nederland(/België) de petitie ondertekenen.
Legaal offroad in de omgeving van Rotterdam - Petities.nl


Ride safe and shred some dirt :]
 
Ik heb de petitie ondertekend, hoewel ik op een afstandje woon (Brasschaat - B).

Ik geef je echter weinig kans op slagen, vrees ik.

De buurtbewoners gaan steevast dwars liggen ....


Tussen een stuk industrie en de snelweg kunnen de buurtbewoners weinig te klagen hebben ;)
 
Ben ik met je eens, maar zelfs degenen die zowat 10 km ver verwijderd wonen van bvb. het reeds ettelijke tientallen jaren bestaande circuit van Zolder (B), zijn nog altijd aan het protesteren op alle mogelijke (proceduriële) manieren....


Zeurders zul je altijd houden vrees ik |(
 
Hoe meer handtekeningen, hoe beter de kans natuurlijk, dus hopelijk wil elke offroader in Nederland(/België) de petitie ondertekenen.
]
Ik hoop dat dat werkt. Als ik bestuurder in een gemeente was, zou ik wel zenuwachtig worden van verzoeken uit het hele land. Voor de mensen uit de eigen regio willen ze misschien nog wel iets doen, maar als heel NL langskomt...

Succes in ieder geval
 
Ik hoop dat dat werkt. Als ik bestuurder in een gemeente was, zou ik wel zenuwachtig worden van verzoeken uit het hele land. Voor de mensen uit de eigen regio willen ze misschien nog wel iets doen, maar als heel NL langskomt...

Succes in ieder geval


Goed voor het toerisme toch.
Doen die restaurantjes en cafetjes het leuk op hoor ;)


maar echt actief was het niet lokaal, en voor 50 stemmen draaien ze ook de neus niet om ;)
 
Langzaam maar zeker komt het er wel.

Zitten de meeste offroaders hier ver weg van de Randstad?
 
Terug
Bovenaan Onderaan