Petorian

Petorian

Rookie
21 jul 2004
10
0
Zwanenburg
Het wordt tijd om deze pagina maar weer eens te updaten, want er is intussen veel veranderd :)

Hey allemaal,

Mijn naam is Dennis, heb een lieve vriendin, woon nog thuis nu samen, werk bij Delta Lloyd Leaseplan, ben nu 25 27 en rij vanaf 2 maanden na mijn 18e verjaardag motor. Ik rij op een MZ 500R Yamaha FZS600s Fazer model 2000. Dit is een makkelijke fiets om zelf alles te onderhouden leuke fiets die ik al eens eerder via de baas heb kunnen rijden. Heb alleen vaak pech; gaskabel breekt, km tellerkabel breekt, gat in de uitlaat etc mazzel gehad dat deze fiets op Marktplaats te koop stond. Heb een proefrit gemaakt, kreeg weer dat bijzondere gevoel net als toen en was gelijk verkocht. De MZ wil ik weer helemaal opknappen staat nog steeds in de schuur, maar ik ben Ik ben nog steeds een woon-werk rijder en heb dus vervoer nodig, daarom wil ik nu een andere motor gaan kopen nu een Fazer. Ik heb mijn oog laten vallen op een Honda CB1. Lijkt me wel wat. Die CB1 was het toch net niet voor mij.

Dennis
 
Laatst bewerkt:
106479
 
Thanx allemaal voor de leuke reacties.
Ben sinds zaterdag 31 juli trotse eigenaar van een Kawasaki ER-5 uit 1999 donkergroen metallic. Ik heb me laten vertellen dat dit een goeie betrouwbare motor is en dat is precies wat ik zocht.
De MZ ben ik nu aan het opknappen (gat in uitlaat, km tellerkabel kapot etc.)
Ook heb ik nog een Cagiva River staan maar daar krijg ik iets niet van los wat nodig is om de reparatie af te maken (staat dus al 2 jaar onder het stof :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan