Peugeot p54

king-roy

MF veteraan
9 sep 2006
6.180
0
Noord Limboland Beringe.
Sinds gisteren trotse eigenaar van een peugeot P54 uit 1945.
Nu ben ik op zoek naar een setje nieuwe banden, hoe vind ik zoiets.. :?

Er liggen nu banden op met de maat 2.375/19 620x60


zal zo ook eens een foto plaatsen
 
DSCN1141.JPG


DSCN1143.JPG
 
mooi ding!
helemaal origineel?
is hij rijdend?
(dat drietonige ding vervangen door .....) ;)
 
Leuk ding! Lekker over de dijkjes tuffen met een leren helmpje op en een stokbrood en een fles rode wijn in een mandje. Ze hebben wat die ouwe Franse motoren.

Nieuwe banden kun je oa de Heidenau K34 voor €50
 
Leuk ding! Lekker over de dijkjes tuffen met een leren helmpje op en een stokbrood en een fles rode wijn in een mandje. Ze hebben wat die ouwe Franse motoren.

Juist!

alleen(vind ik) dat schildje waar vrij slordig 1945 op geschildert is moet je eigenlijk vervangen voor de oude (post-?) code die ze vroeger daarop hadden.
Dat 't een oud ding is ziet iedereen wel..
 
Erg leuk ding,toevallig had ik de foto s in huis van deze,want ik ben op zoek naar een project met tankschakeling.
Deze Peugeot was te mooi, geen werk aan.
Gefeliciteerd met de aanwinst.
 
Mooi ding hoor. Als ik de plaatjes van zijn broertjes zo zie heb je er een eenvoudige restauratie aan. De meeste hebben maar één kleur, met een biesje. Ik zie een paar met van die mooie Peugeot blauwe flanken op de tank, maar of dat bij jouw bouwjaar hoort :?
Heb je ook een kenteken of andere papieren?
 
Goed bezig! "Keep them rolling" zeggen ze dan altijd toch...

Hoe rijdt dat nou? Ik ben toch wel gecharmeerd van de looks van die ouwe Fransozen maar nog nooit zo'n oude motor gereden.

Oh en een paar mooie foto's zijn ook altijd leuk..
 
Goed bezig! "Keep them rolling" zeggen ze dan altijd toch...

Hoe rijdt dat nou? Ik ben toch wel gecharmeerd van de looks van die ouwe Fransozen maar nog nooit zo'n oude motor gereden.

Oh en een paar mooie foto's zijn ook altijd leuk..

Hoe dat rijdt, tja als een oud ding niet confortabel dus.
Foto's komen spoedig.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan