Peugeot Vivacity 100cc €450,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chineesboer

MF veteraan
29 apr 2006
1.405
476
Frl
Te koop aangeboden:

Peugeot vivacity 100

MD-PH-71

Licht 2 takt motorscootertje. Topsnelheid ligt ergens rond de 90km/u

Alles functioneert, nieuwe accu.

Minpunt is dat de bevestiging voor de kappen niet meer goed zijn, voornamelijk voor. Het zit provisorisch vast en dat was voor mij prima. Voordeel is wel dat kappen ruimschoots te verkrijgen zijn omdat het exact dezelfde zijn als de brom/snor versie.

Km stand 136291 , onverwoestbaar en start/loopt altijd. Geen speling op krukaslagers en ik zag de hoonsporen nog in de cilinder zitten.

Voor meer info mag je een pb sturen.

€450,-
 

Bijlagen

  • 1578064498_1thumb.jpg
    1578064498_1thumb.jpg
    42,7 KB · Weergaven: 60
Grappig, ik wist niet dat hier ook motorscooters van zijn! In welke city staat deze viva?
 
Ze zijn inderdaad niet heel dik bezaaid. Zelfde blok als de speedfight 100. Luchtgekoeld

Deze staat in Drachten.
 
Ahh, dat is voor mij helaas wel erg ver uit de route.. maar succes met de verkoop!
 
Je wordt af en toe wel raar aangekeken en ik ben ook weleens staandegehouden omdat men dacht dat ik op een bromscooter over de provinciale weg reed. En 2T is uiteraard makkelijk op te voeren maar dat is niet waar hij voor bedoeld is in mijn ogen.

@IJzervreter er zullen slijtagedelen vervangen zijn, anders is het inderdaad een hele dikke wow.
 
Over die viva100 zijn wel opvoerverhaaltjes. Het levert allemaal heel weinig op. Als je harder wil kun je beter een zwaardere kopen.
 
meer gewicht maakt alleen maar tragerderdur natuurlijk.

gratis kick ;)

bijna anderhalve ton is sowieso een goed teken voor een 2takt, dan zit hij goed in elkaar .
 
Ooit een Aerox 100cc gehad voor in de buurt/stadsverkeer/etc. Niet vooruit te branden maar met wat uiterlijk "tjoening" waande ik me weer 15...Umz 16 met een grijns van oor tot oor. Lekker wendbaar en minder diefstalgevoelig dan m'n Runner 180 4t die ik daardoor heel snel beu was.

Ik dacht dat de komma verkeerd stond bij de kilometerstand:+
 
Ruim 136000KM? Ongelooflijk. Meestal zijn die blokjes bij 30dkm wel versleten om over de rest maar niet te spreken.
 
Ruim 136000KM? Ongelooflijk. Meestal zijn die blokjes bij 30dkm wel versleten om over de rest maar niet te spreken.
Slijtagedelen kun je vervangen. En het kost geen drol bij deze modellen dus daar heb je je antwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan