Pfff weer de PPP op de voorpagina

CBR Clau

Die hard MF'er
20 jan 2002
886
0
Den Haag
Met koeieletters op de voorpagina van de "Groot Rijswijk": "Motorrijders in de tang"

Een heel verhaal over een plan van aanpak omdat ze definitief willen afrekenen met de motorrijders, lees: niet de "doorsnee motorrijder" maar motorrijders die speciaal komen om hard te rijden en Rijswijk onveilig maken |(

Verder is de proef van de rijbaanversmalling succesvol '( en zodra het plan van aanpak volledig is uitgewerkt, zal bekend worden gemaakt welke structurele maatregelen nog zullen worden toegepast om de overlast te beteugelen.

Het is nu ook duidelijk om welke "omwonende" het gaat, dat zijn de bewoners aan de Delftweg (hooguit 10 personen naar mijn idee) die dus aan de weg onder de snelweg wonen... en dan alleen maar klagen over geluidsoverlast van motorrijders :?
 
Het is nu ook duidelijk om welke "omwonende" het gaat, dat zijn de bewoners aan de Delftweg (hooguit 10 personen naar mijn idee) die dus aan de weg onder de snelweg wonen... en dan alleen maar klagen over geluidsoverlast van motorrijders :?

Dat weet je toch: je koopt een huis bij Schiphol en vervolgens ga je klagen over het vliegtuiglawaai! Ik woon 4 huizen vanaf de A15, het enige wat mij opvalt is een motor die veel lawaai maakt (vind ik dus juist leuk) en auto's en motoren die ECHT hard rijden (zoefffffffffff). Het enige waar ik mogelijk last van zou kunnen hebben als ik in een zeikbui ben zijn vrachtwagens met lege containers die over het viaduct rammelen.
Wat een zeikerds zeg....
 
Iedereen die daar voortaan nog voorbijkomt, met auto of motor, eens goed claxoneren?
 
Ik reed vanmiddag nog ff met de auto van a4 de 13 op ( ja die waar je waanzinnig hard linksaf kan sturen) was de bocht naar de a13 volledig afgezet auto uit de bocht?? vol in de vangrail.

Nou zullen ze daar ook wel van die fijne paaltjes op de weg gaan zetten niet :? :?
er wordt zeker toch geen verschil tussen auto's en motoren gemaakt.... :r :r

Ik moet ook maar eens die kant op komen op de mille, die sp uitlaten doen al gauw zo'n 101 db..
 
29/07/2002 Amsterdam - De bewoners van Rotterdam-Overschie die naast de A13 wonen, worden geteistert door boze toeterende automobilisten. Sinds enkele maanden geldt op dat stuk van de A13 een snelheidslimiet van 80 km/u. Deze limiet wordt gehandhaafd door een permanente trajectcontrole. De snelheidslimiet is ingesteld, omdat uit onderzoek zou blijken dat daardoor de luchtkwaliteit verbeterd zal worden.

Tienduizenden automobilisten zijn al reeds bekeurd op dit traject. De meesten voor minimale overtredingen. 's Nachts nemen deze automobilisten wraak door luid toeterend over de A13 te rijden. Uiteraard met slechts 80 km/u.

Leuke aktie van die koekblikkers :)
 
Kwas net zo blij dat ik hier in de buurt kon leren kneesliden. Tegen de tijd dat mijn motor rijdt kan je heel die PPP niet meer op |( .

Nog meer leuke bochten in de omgeving Den Haag :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan