Pfff weer de PPP op de voorpagina

Op de A13 bij Overschie rij ik in zijn twee. Keurig 80, maar wel met een kolereherrie.
En ook nog eens niet zo best voor het miljeu.
Milieu ???? Herrie ????? Ligt er ook niet toevallig een vliegveld of zie heb ik daar hallucinaties van het triilen als ik zijn twee voorbij rijdt.

CU

DooV
 
Milieu ???? Herrie ????? Ligt er ook niet toevallig een vliegveld of zie heb ik daar hallucinaties van het triilen als ik zijn twee voorbij rijdt.

Wij wisten toch al lang dat het niet op de veiligheid of milieu te doen is, maar alleen om de staatskas te spekken. :r
 
Maar van wie was het een idee om de 80 km op de A13 in te stellen??? Van de bewoners of van een of andere politicus die daar niet eens woont? Worden nu niet mensen geziekt die het eigenlijk geen zak kon schelen dat je daar 100 of 120 kon rijden?

Die 80-km regel zuigt, dat zeker!
 
Zeg het maar wanneer je op de foto wil... Woon om de hoek :P . Kunnen ook een keer een leuke video maken, vriend van me heeft wel een vette videocam en is wel handig met monteren enzo. Maar ik vind het de laatste tijd wel erg rustig op de PPP. Die bocht afzetting boeit mij niet, blijf gewoon komen en :]
 
Zeg het maar wanneer je op de foto wil... Woon om de hoek :P . Kunnen ook een keer een leuke video maken, vriend van me heeft wel een vette videocam en is wel handig met monteren enzo. Maar ik vind het de laatste tijd wel erg rustig op de PPP. Die bocht afzetting boeit mij niet, blijf gewoon komen en :]
Is inderdaad wel erg rustig. De enige die ik zowat altijd tegenkom is Paul op zijn Hayabusa en Chili regelmatig op zijn fiets heheh.
 
Reed er net nog ff... en omdat ik geen obstakel in het verkeer mag zijn, paste ik mijn snelheid aan het overige verkeer aan... Moest dus 80 waar ik maar 50 mag |( anders zouden ze denk ik achter me gaan toeteren.. Vraag me af wat de politie zou doen als ze hadden staan controleren :?
 
Vind het altijd een beetje overdreven, mensen horen op Tv over illegale autoraces en denken meteen dat de motoren (waar ze te veel op letten)op illagaal aan het racen zijn. Ze moeten niet zo miepen. Maar ik begrijp het wel een beetje.
 
Vergeet niet de verkiezing van de motor met de meeste decibellen, het hoogste toerental en de V2 met de grootste klappen :+
[/quote]

Wanneer gaan we decibel meten, doe effe een subtiele oproep, kom ik weer effe over uit Zwolle, wedduh dak win !!!
:} :} VTR met J&S
 
Op dinsdag 20 augustus 2002 20:52 schreef


Wanneer gaan we decibel meten, doe effe een subtiele oproep, kom ik weer effe over uit Zwolle, wedduh dak win !!!
:} :} VTR met J&S[/quote]

Ik ken sinds kort ene Hellracertje. Deze persoon heeft een hele mooie SV650 met een nog mooiere uitlaat en een briljant geluid. Volgens de verhalen gaan auto-alarmen in de wijde omgeving af :)

En d'r zijn overigens genoeg MF motoren die veel, heel veel herrie maken.
 
oke, ik als beginnend motorrijdertje heb al heel wat keren de kreet PPP her en der gelezen maar weet dus helemaal niet wat dat is. kan iemand mij dat kort uitleggen??
 
PlasPoelPolder... A4-afslag Rijswijk...

Kben d'r 1 keer geweest, maar ik zag door de vele wegen het asfalt niet meer...(maw, ik raakte in de war van zoveel wegen op 1 plek) Nog wel wat leuke bochies tegengekomen.
 
oke, ik als beginnend motorrijdertje heb al heel wat keren de kreet PPP her en der gelezen maar weet dus helemaal niet wat dat is. kan iemand mij dat kort uitleggen??

Asjeblieft
Af/oprit A4 Rijswijk Zuid-Holland
PlasPoelPolder, industrie/kantorenwijk
full
 
Ik ken sinds kort ene Hellracertje. Deze persoon heeft een hele mooie SV650 met een nog mooiere uitlaat en een briljant geluid. Volgens de verhalen gaan auto-alarmen in de wijde omgeving af :)

En d'r zijn overigens genoeg MF motoren die veel, heel veel herrie maken.
[/quote]

Wou je bewren dat je het geluid van de mijne kende, noudenk het dus niet, zou je wel wat meer respect tonen voor zo'n mooie knetterharde roffel, en een sv met open pijp red het echt niet!!

Grapje natuurlijk hè, anders word dit een zinlose discussie met lose opmerkingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan