PGO

Wimper

MF veteraan
22 okt 2007
1.498
13
Antwerpen (Wilrijk)
Een topic dat waarschijnlijk tot weinig reaktie zal leiden maar ik waag het er toch op.

Waarom tot weinig reaktie omdat ik er weinig van terugvind op Nederlandse websites.

Kent er iemand van jullie de G-max 125cc.

Daarjuist kwam mijn buurjongen naar mij. Franstallige jongen. (Ik woon in een buurt waar de mensen zich nog wanen in de Middeleeuwen waar Frans spreken voor de gegoede burgers was en Nederlands voor de boeren)

Hij sprak me dus aan nadat ik hem weken geleden had aangesproken over zijn motorscooter. Een PGO G-max 125.
Hij zei me indien ik nog op zoek was naar een motorscooter dat zijn kameraad/neef whatever eigenlijk nog een G-max 125 volledig in het krat te koop had staan voor de prijs van LET OP! 1500

Nu qua PK's en dergelijke kan de PGO (10pk's) nog van veel merken lessen leren maar die prijs is echt wel waanzinnig en het uiterlijk is ook wel vet vind ik. Heel sportief uiterlijk en degelijk materiaal.

Ik kan hem waarschijnlijk wel pimpen met een andere variator e.d. zeker.

Nu vooral de vraag dan aan de Italiaanse Nederlanders op het forum. Kennen jullie dit model? En zo ja, wat kennen jullie ervan?
 
voor dat geld gewoon kopen en genieten zo ik zo aanraden.

Is trouwens iets origineels om mee voor de dag te komen.

Moet er iemand nog tweedehands beschadigde Sw onderdelen, nog perfect te herkennen tussen de krassen door....
 
Kijk maar of het nog een 2takt is of een nieuwe 4takt model. Volgens www.pgo.be kost de nieuwe 4takt 2595€ .
 
Kijk maar of het nog een 2takt is of een nieuwe 4takt model. Volgens www.pgo.be kost de nieuwe 4takt 2595€ .

Is een viertakt hoor.

Hij heeft MAAR 10pk's maar voor die prijs moet ik niet twijfelen is mijn gedacht. Veel verlies maak ik er niet mee als ik er toch niet tevreden mee ben EN dan blijft er nog wat geld over voor wat anders. :Y
 
Laatst bewerkt:
Als je geduldig bent kom je overal met die 10pk's. Ik denk je maakt zelfs winst als je het later verkoopt in een netjes staat.

Maak een beslissing
hop.gif
 
Ja, een buil kun je je er niet aan vallen en op het beetje beperkte vermogen na is het een aparte, leuke europese scooter wat ik ook een voordeel vind .
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan