Phillip Island

Phillip Island

  • Troy Bayliss

    Stemmen: 10 71,4%
  • Troy Corser

    Stemmen: 2 14,3%
  • James Toseland

    Stemmen: 1 7,1%
  • Steve Martin

    Stemmen: 0 0,0%
  • Alex Barros

    Stemmen: 1 7,1%
  • Karl Muggeridge

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Neerlands hoop!!

full
 
een 600 heeft een voordeel dat deze niet tegen gewerkt wordt door 230 PK maar door 150 pk. Als je de sectie tijden gaat bekijken en vergelijken zie je in vergelijk met corser dat kevin curtain elke sectie ongeveer 1,2 sec langzamer is.
 
Ik blijf het dan toch een wonderlijk fenomeen vinden om met een gepimpte gsxr1000k6 niet een eveneens gepimpte r6 te snel af te kunnen zijn.

Die gasten zijn dan werkelijk Flamini-vulsel om het veld zo groot mogelijk te krijgen. Ik zou me kapot schamen...

Maar goed, er zijn ergere dingen te doen in het leven dan achteraan te rijden in het SBK kampioenschap ;)
 
dus iedereen vanacht op van zaterdag op zondag voor de televisie *O*

en dan vanaf 25 maart : *O* de motoGP *O*
 
Gast, Bayliss komt uit de Superbikes ;)
WSBK kampioen van 2001, runnerup van 2002 (Colin Edwards was dat jaar kampioen), debuutjaar in de MotoGP in 2003 met 3 podiums...
Maar nu weer terug dus...


alsof ik dat niet wist -O-
Hij heeft in een intervieuw gezegt dat hij in de motogp klasse nog erg gegroeid is qua rijvaardigheid.. en hij heeft er gereden.. dus hij komt uit de motogp..

Dank u
 
een 600 heeft een voordeel dat deze niet tegen gewerkt wordt door 230 PK maar door 150 pk. Als je de sectie tijden gaat bekijken en vergelijken zie je in vergelijk met corser dat kevin curtain elke sectie ongeveer 1,2 sec langzamer is.
de superbike heeft er 183 hoorde ik van t weekend en geen 230
en toch zit er kwa tijd verschil niet zo heel veel tussen de gp en superbike :}
 
Wie kan mij de exacte Nederlandse tijd vannacht noemen dat de Superbikes beginnen.

Zat vannacht, dankzij de aankondiging in Motor, ook voor Jan met de korte achternaam om 2 uur voor de buis. Niks geen training.
 
Volgens de gids op Eurosport van 2 tot 3 WSB 1e manche, 3 tot 4 WSS een van 5 tot 6 WSB 2e manch.......maar ja ook met gids ben ik al eens eerder de mist in gegaan :X
 
onzin.. ten kate had al 220 geloof ik :?

de 990cc desmosedici heeft 235+pk bij 16.500 tpm!? en de sbk 999 heeft 194 pk bij 12500 tpm. dus 9cc meer, 2 cilinders minder, 8 kleppen minder en 4000tpm minder betekend 39 pk minder... :Z
 
Laatst bewerkt:
Corser wint race 1 *O*
Bayliss had echt een probleem op het eind!!
Ook knap dat toseland weer een podium pakt. :}
 
petje af voor barros, ik denk hij pakt corser nog, maar helaas

ook zeer jammer dat mn duc held bayliss een probleem had ( te vroeg het gas erop en de banden verstookt ?)

op naar de SS en SBK race 2, met bayliss op tree 1 :Y
 
Voske jaja i'm back.

Hahah di Bayliss effe stoer doen, via worldsbk.com en dan live timing zag je zijn ronde tijden al dalen haha sukkel.. enne suzuki rules weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan