Phillip island

Nou wie heeftde beste kaarten

  • Lorenzo.

    Stemmen: 8 13,6%
  • Rossi.

    Stemmen: 39 66,1%
  • Pedrosa.

    Stemmen: 3 5,1%
  • Marquez.

    Stemmen: 6 10,2%
  • Miller

    Stemmen: 3 5,1%

  • Totaal aantal stemmers
    59
1 Ding is zeker: er wordt niets weggegeven! Ongelofelijke P3 voor Ianone en ongelofelijke laatste ronde en overwinning van Marquez.Rossi heeft de schade hier niet volledig beperkt weten te houden. Hopelijk kan hij dat de komende 2 races wel. Go Rossi, Goooo!

En nu pitten om straks af te stemmen op de WSBk: Go Mickey, Goooo!

Hier nog een biertje om de adrenaline te laten wegstromen en de hartslag naar normale waarden te laten zakken. Dan ook nog even een paar uurtjes onder de wol.
 
Hier uiteraard ook flink genoten!
Wordt een spannende ontknoping..pfff

Ook hulde voor Eurosport die snapte dat je zo'n race niet gaat onderbreken met reclame :}
 
Wat een race !!!!!!!. Overtake van iannone is de move van het jaar !!!!!!! Godsamme wat een mega actie was dat.
 
full

Jaja ruhig Junge.
 
Marquez pakt de laatste 2 race s,dan mag Rossi 2x achter Lorenzo eindigen en de 11 punten zijn genoeg!!!
 
Wat we Iannone vandaag zagen doen dat deed Dovi aan het begin van het seizoen, maar die is echt TOTAAL de weg kwijt momenteel. Bautista is zelfs niet eens zo ver van hem vandaan gefinisht.
 
Marquez pakt de laatste 2 race s,dan mag Rossi 2x achter Lorenzo eindigen en de 11 punten zijn genoeg!!!

Pedrosa is ook altijd erg sterk in Sepang en Valencia. dit kampioenschap gaat de boeken in als een van de meest spannende ooit denk ik :)
 
Wat we Iannone vandaag zagen doen dat deed Dovi aan het begin van het seizoen, maar die is echt TOTAAL de weg kwijt momenteel. Bautista is zelfs niet eens zo ver van hem vandaan gefinisht.

ja full respect voor the maniac, ook aan het begin zat Iannone er een aantal race goed bij hoor, echt een talent! ongeloofelijk dat Dovi zo de weg kwijt is.
 
Topsport van de bovenste plank,genieten.
Kreeg er pijn in mijn borst van, wat een spanning :}

Ik kan niet wachten op Sepang :)

Ik durf een voorspelling aan.
Hij wint het kampioenschap met één puntje verschil ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan