Phillip island

Nou wie heeftde beste kaarten

  • Lorenzo.

    Stemmen: 8 13,6%
  • Rossi.

    Stemmen: 39 66,1%
  • Pedrosa.

    Stemmen: 3 5,1%
  • Marquez.

    Stemmen: 6 10,2%
  • Miller

    Stemmen: 3 5,1%

  • Totaal aantal stemmers
    59
Topsport van de bovenste plank,genieten.
Kreeg er pijn in mijn borst van, wat een spanning :}

Ik kan niet wachten op Sepang :)

Ik durf een voorspelling aan.
Hij wint het kampioenschap met één puntje verschil ;)

_O- Zo kan ik ook voorspellen. Je moet bij Astro tv gaan werken _O-
 
He livestream van Qatar bedankt,dat licht daar langs de baan krijgen ze ook steeds beter voor elkaar!
 
12096377_1485455451756773_4797036488769530209_n.jpg


Dorna verbiedt whatsappen tijdens rijden na aanrijding in Grand Prix.
 
Zien jullie dat ook, aan de binnenkant van de snavel van die vogel? Daar staat "VR46". Valentino wist zeker dat Jorge er weer eens vandoor zou gaan, en had iemand nodig die 'm zou tegenhouden bij de start van de race. Geheel tegen de verwachting in bleek het niet Lorenzo, maar Iannone te zijn die voorop reed - reden genoeg voor de vogel om nog nét weg te duiken. Helaas niet gelukt, waardoor Lorenzo vóór Rossi eindigen kon. Operation Seagull mislukt...

#complottheorie
 
Zien jullie dat ook, aan de binnenkant van de snavel van die vogel? Daar staat "VR46". Valentino wist zeker dat Jorge er weer eens vandoor zou gaan, en had iemand nodig die 'm zou tegenhouden bij de start van de race. Geheel tegen de verwachting in bleek het niet Lorenzo, maar Iannone te zijn die voorop reed - reden genoeg voor de vogel om nog nét weg te duiken. Helaas niet gelukt, waardoor Lorenzo vóór Rossi eindigen kon. Operation Seagull mislukt...

#complottheorie
Heb je de ted modus aan :+
 
Pffffffffffffffffffffffff... Ik wil dat Valentino het kampioenschap wint, dus ik weet na Valencia pas of dit nou een goede of slechte race was... Het was in ieder geval superspannend, supermooi, en een absoluut hoogtepunt in MotoGP!
Dat Iannone vóór Rossi eindigde is iig niet gunstig, maar goed..zo zijn er tijdens het seizoen voor alle coureurs zaken niet gunstig (geweest). Denk aan valpartijen en kapotte banden.. })
De sleutel ligt bij Marquez of hij tussen Lorenzo en Rossi komt of dat hij races gaat pakken.
Nou, niet alleen bij Marquez, ook Pedrosa én Iannone kunnen daarin nog een belangrijke rol spelen ;)
Hier uiteraard ook flink genoten!
Wordt een spannende ontknoping..pfff

Ook hulde voor Eurosport die snapte dat je zo'n race niet gaat onderbreken met reclame :}
:^
[afbeelding]

Dorna verbiedt whatsappen tijdens rijden na aanrijding in Grand Prix.
Diepe buiging..
 
Over kapotte banden gesproken.... Ik heb alle motorsport gerelateerde media kanalen gisteren niet super goed bijgehouden, maar is er al bekend waarom Folger zijn band leeg liep? Kleine puncture, of lek ventiel oid?
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Dorna verbiedt whatsappen tijdens rijden na aanrijding in Grand Prix.

Hij heeft geluk gehad dat de kuip van z'n motor de klap opving. Zo'n zee meeuw komt hard aan op de snelheid! Had hem flink kunnen hinderen in z'n prestaties, wat nu gelukkig niet gebeurde.

Vanochtend postte Iannone of degene die z'n social media kanalen bijhoud een foto van een of andere gevogelte die hij afgeschoten had. Dit was gewoon den vergeldingsactie namens alle vogels tegen Iannone. :P
 
iemand een foto van het gat in Iannone zijn kuip..? Dat carbon is normaal best sterk en zeker op die plek waar het rond is.. Je zal hem maar op je helm krijgen..

edit:
Seagull-Headbutt.png
 
Laatst bewerkt:
iemand een foto van het gat in Iannone zijn kuip..? Dat carbon is normaal best sterk en zeker op die plek waar het rond is.. Je zal hem maar op je helm krijgen..

edit:
[afbeelding]
Na de meervoudige vleugels zou Ducati eens moeten kijken of meerdere gaten ook een gunstig effect hebben..te zien aan de snelheid op Gardner straight denk ik dat het helpt :+
 
Laatst bewerkt:
Dat zeg jij wel met een :+ smiley, maar er waren teams in het verleden (en volgens mij zag ik het dit jaar bij verschillende moto3 teams) die gaten in de top kuip hadden zitten voor meer snelheid en stabiliteit.
 
Dat zeg jij wel met een :+ smiley, maar er waren teams in het verleden (en volgens mij zag ik het dit jaar bij verschillende moto3 teams) die gaten in de top kuip hadden zitten voor meer snelheid en stabiliteit.

Ook bij MotoGP is dit zo geweest, maar denk niet dat we dit dit jaar hebben gezien.
Vorig jaar reed lorenzo hier wel nog mee rond op PI (snel nog even gecontroleerd, het is duidelijk te zien op de foto's waar hij die meeuw aanreed)
Maar was dit toen niet om minder invloed te hebben van de zijwaartse wind?
 
Over kapotte banden gesproken.... Ik heb alle motorsport gerelateerde media kanalen gisteren niet super goed bijgehouden, maar is er al bekend waarom Folger zijn band leeg liep? Kleine puncture, of lek ventiel oid?

Ik gok op een meeuwensnavel....
 
als een motor op snelheid is gaat de wind echt niet door die gaten, gevalletje placebo.
 
als een motor op snelheid is gaat de wind echt niet door die gaten, gevalletje placebo.

De zijwind bedoel je dan? Daarin heb je gelijk. Maar de drukval die over de kuip ontstaat, zal er wel degelijk voor zorgen dat er een gedeelte van de voorwaartse wind doorheen de gaten zal worden gezogen. En dat zal de stabiliteit wel verbeteren die plotse zijwinden gedeeltelijk opvangen. Maar daarentegen zal het wel wat extra weerstand opleveren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan