• Hoi Bezoeker, we hebben weer iets nieuws voor je, de MF Marktplaats! Test deze nieuwe functionaliteit en laat weten wat je er van vindt. Kijk hier voor meer informatie.

Phoe phoe, das mazzel

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
0
Volgens mij kunnen we voor Gizz wel een eigen forum oprichten, waar haal jij al die plaatjes steeds vandaan man! ;)

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.152
2
52
Volgens mij kunnen we voor Gizz wel een eigen forum oprichten, waar haal jij al die plaatjes steeds vandaan man! ;)
oude verzameling, was voor een ander topic een plaatje aan het zoeken, die ik %^%$$#% niet kan vinden.

BYM

MF veteraan
19 mei 2001
2.368
0
Zaan-city
Jaja, die gizzmo is me er eentje, hij heeft nu zelfs zijn eigen gedeelte op dit forum:

:+

[edit]
WTF, waar is de rechterzijde gebleven???
[/edit]

Laatst bewerkt:

Jeremy Freestyle

MF veteraan
20 dec 2001
2.732
0
38
www.Stuntshows.nl
Als je leest bij Gizzmo13\'s pretpagina\'s

zie je staan dat gizzmo de kwaliteit van de foto in de gaten hield.

vandaar:
welke kwaliteiten?
van het vrouwlijk schhon dat er geplaatst word?

Of had je dat al door? :?

BYM

MF veteraan
19 mei 2001
2.368
0
Zaan-city
Als je leest bij Gizzmo13\'s pretpagina\'s

zie je staan dat gizzmo de kwaliteit van de foto in de gaten hield.

vandaar:
welke kwaliteiten?
van het vrouwlijk schhon dat er geplaatst word?

Of had je dat al door? :?
Neeheej, de kwaliteit van het forum.....

Ennuh, als ik die foto\'s hierboven allemaal zie staan, denk ik toch echt niet meer aan de motoren die er \"ook\" bijstaan :+

;\"Ohw erhm hai schat, ja ehm nee ik zit op het motor-forum, das niks voor jou, al die motors.....\" ;)

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Kan ik me niet ergens inschrijven dat ik elke dag een plaatje van hem krijg? Soort sms service maar dan wel compleet anders :+

Soort van Gizzmo\'s Funn page?