Photo fog

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Heeft er hier iemand ervaring met dit spul?
en kan iemand ff checke of ze bij SAFE dit nog verkopen? indien ja liefst niet te ver van Belgie (Antwerpen)

alvast :} :} :} :} :} mede motormuizen
 
ok, ff uitleg... :P

"PHOTO FOG’s special formula works to reflect the flash back tot he camera. Result is an over-exposed and unreadable picture, often preventing a costly ticket"

euh... zijn kentekenplaten niet gemaakt om zoveel mogelijk te reflecteren?
 
Laatst bewerkt:
ok, ff uitleg... :P

"PHOTO FOG’s special formula works to reflect the flash back tot he camera. Result is an over-exposed and unreadable picture, often preventing a costly ticket"

euh... zijn kentekenplaten niet gemaakt om zoveel mogelijk te reflecteren?

Waarbij er altijd rekening gehouden zal worden met het verblinden van de achterop rijder door zijn koplampen? En wat dacht je van de zwarte letters ? Reflecteren die ook? Nee.. zoiets is dus heel goed mogelijk :9
 
Nee.. zoiets is dus heel goed mogelijk

plotseling krijg ik door waarom het toch nog zo'n succes is... :P

bron: tuftufclub

"Zo probeert een niet nader te noemen 'firma' via autodealers een spuitbus te slijten met een Canadese wondervloeistof (Photo Fog) die ervoor zorgt dat de foto onleesbaar wordt. Een monster is verkrijgbaar tegen de advies verkoopprijs, zo meldt de advertentie. Dat wekt vertrouwen. Ik bel op zaterdagavond beide genoemde telefoonnummers. "Met Rick", krijg ik te horen in een onmiskenbaar studentenhuistoontje. Niet intrappen dus. "
 
Hier kan je het bestellen http://members.tripod.lycos.nl/DWL/
Maar toen ik een zaak belde die het moesten verkopen wisten ze van niks. Toen heb ik een meeltje gestuurd naar ze gestuurd en geen reactie gehad.
Na en voor behandeling
voor.jpg
 
Kijk, als nu eens iemand zo'n bus gaat kopen, die effe op zenummerplaat spûit en effe zelf een fototje (met flits!) ervan neemt weet je gelijk of het werkt of niet.
Ik zeg niet.. die foto hierboven is op 2 seconden gemaakt.
 
Die foto's hierboven kunnen net zo goed met 3 tellen photoshop werk omgeboetseerd zijn... :j
 
Laatst bewerkt:
voor.jpg


jongens, kijk nu alleen al naar die dikke zwarte lijnen om de ketekenplaat...

Is toch duidelijk genoeg dat iemand heeft zitten shoppen?
 
Hier nog zo'n foto:

fogtest1.jpg
fogtest2.jpg

Caution: Manufacturer makes no representation or warranty regarding the effectiveness of this product
 
Laatst bewerkt:
voor.jpg


jongens, kijk nu alleen al naar die dikke zwarte lijnen om de ketekenplaat...

Is toch duidelijk genoeg dat iemand heeft zitten shoppen?

Vind je TL en 9 en de 3 niet een beetje raar? Die kloppen niet. OF wat te denken van de 1e en 2e L, ze zijn niet hetzelfde.
 
Hier nog zo'n foto:

fogtest1.jpg
fogtest2.jpg

Caution: Manufacturer makes no representation or warranty regarding the effectiveness of this product
dit is ook duidelijk gefotoshopped...

willen degene die in dit soort middeltjes nog geloven zich bij mij melden?
Ik weet nog een lucratieve manier om snel geld te verdienen mbv pyramides... is echt te gek....
 
Laatst bewerkt:
LOL @ GuZ

Ik denk dat de meesten graag WILLEN dat het werkt en daarom tegen beter weten in erin geloven... :)
 
als ik trouwens al die nummerplaten bekijk op de actie/poseerfoto's van de M-F'ers alhier, heeft iedereen een magisch goedje erop zitten die de letters onzichtbaar maakt....

zou het dan toch.... :?
 
ja, check mn site maar eens, ook goed spul, verschillende digicams en gewone geprobeerd
met en zonder flits, allemaal kenteken niet te zien |( ( hoe dom kunnen mensen soms wel niet zijn )
 
als ik trouwens al die nummerplaten bekijk op de actie/poseerfoto's van de M-F'ers alhier, heeft iedereen een magisch goedje erop zitten die de letters onzichtbaar maakt....

zou het dan toch.... :?

Photoshop doet wonderen ;)
 
als ik trouwens al die nummerplaten bekijk op de actie/poseerfoto's van de M-F'ers alhier, heeft iedereen een magisch goedje erop zitten die de letters onzichtbaar maakt....

zou het dan toch.... :?
Is mij ook opgevallen, er is mij verteld dat dat spul wat veel mensen gebruiken hier geen PhotoFog maar PhotoShop heeft, iemand die weet waar ze dat verkopen? :?
Valt me op dat het perfect werkt, absoluut onleesbaar! 8-)
 
Is mij ook opgevallen, er is mij verteld dat dat spul wat veel mensen gebruiken hier geen PhotoFog maar PhotoShop heeft, iemand die weet waar ze dat verkopen? :?
Valt me op dat het perfect werkt, absoluut onleesbaar! 8-)

Ik was lekker eerder ;) , nou nog ervoor zorgen dat het in de praktijk ook werkt, dat zou pas 8-) zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een tijdje terug van iemand, die zelf een gatzo bedient, vernomen dat je dat spul wat hem betreft er driedubbeld dik mag opspuiten want het kenteken word er echt niet minder leesbaar van. Wel zijn er andere tools te verkrijgen zoals een setje met flitslampjes die dus een lichtstraal terugflitsen op het moment dat je geflitst word. (Als hij op tijd terugflitst zie je schijnbaar de hele plaat niet meer)
 
Terug
Bovenaan Onderaan