Piaggio Beverly 300en Beverly S 400 hpe 2021

@JustArt ik heb geen idee.
Software update kan je op wachten.
Bij mij was het probleem dat de scooter heel vaak niet in één keer startte, plus dat de scooter na de start vrij snel af sloeg.
 
@JustArt ik heb geen idee.
Software update kan je op wachten.
Bij mij was het probleem dat de scooter heel vaak niet in één keer startte, plus dat de scooter na de start vrij snel af sloeg.
Bij mij start hij wel in 1 keer, motor sloeg ook af na een rit van 20 km dus koud is hij dan niet meer maar goed ik ga morgen naar de dealer en horen wat hij zegt over de update.
 
Na een lange rit nog nooit last van gehad.
Ik hoop dat de update het probleem voor je oplost.
Ik vind de scooter heerlijk rijden en sta nu ruim over de 7000 km en mis alleen af en toe wat snelheid.
Succes morgen.
 
Na een lange rit nog nooit last van gehad.
Ik hoop dat de update het probleem voor je oplost.
Ik vind de scooter heerlijk rijden en sta nu ruim over de 7000 km en mis alleen af en toe wat snelheid.
Succes morgen.
Ik hoop het ook dat door een update het uitvallen niet meer voorkomt, er zijn twee dingen die ik altijd van belang vindt en dat is starten en lopen en als dan 1 van die twee problemen geeft krijg ik al een naar gevoel, ik rij al ruim 27 jaar op motorscooters en eigenlijk alleen maar Honda en Yamaha gehad en nooit problemen gehad dus ja je bent dan gauw geneigd als dit dus gebeurt om te twijfelen aan het merk Piaggio maar iets zegt me ook weer van er rijden zoveel Piaggioos rond dat ik me ook niet kan voorstellen dat het een slecht merk is, dus ga er vanuit dat het wel goed komt en anders is ie zo weer ingeruild maar ik ga daar vooralsnog nog niet vanuit.
 
Ik wilde ook de scooter inruilen zeker nadat ik een straat wilde oversteken en de scooter afsloeg terwijl er een auto aan kwam dit was vrij snel na een koude start.
Zelf denk ik dat de Beverly te weinig benzine krijgt voor de euro 5 te halen, want na de update rijd de scooter veel beter.
 
Ben net naar de dealer geweest de software update was niet nodig die zal dus wel up to date zijn hij vroeg mij wel wanneer de motor afsloeg was dit op het moment dat ik mijn gas losliet of echt met gas erop, het klopte inderdaad ik liet mijn gas los en toen stopte hij ermee, waarop de dealer zei het kan liggen aan mijn gasklep die moet op 3,8 graden staan en die stond op 3 hij loopt stationair dan ook iets hoger ik merkte dit trouwens wel direct want ik vond hem stationair al een beetje stotteren nu loopt ie mooier stationair, dus hopen dat het hier aan heeft gelegen, ik hou jullie op de hoogte want samen komen we er wel uit.
 
Met optrekken mis ik af het snelle optrekken en dan vooral de snelweg op.
Misschien hierna een iets zwaardere scooter maar voor nu voldoet de Beverly prima.
 
Met optrekken mis ik af het snelle optrekken en dan vooral de snelweg op.
Misschien hierna een iets zwaardere scooter maar voor nu voldoet de Beverly prima.
Het scheelt ook als je iets lichtere rollen erin laat zetten echter weet nog niemand welk gewicht. Ik heb dit ook gedaan met mijn x max 300 en het scheelt best veel met optrekken.
 
Maar de scoot is pas op de markt ik verwacht binnen afzienbare tijd wel de nodige accessoires wat betreft de rollen of een Polini Vario voor de het 400
 
hallo allemaal ik wil me even voorstellen ik ben perry en heb eergister
mijn beverly 400s hpe opgehaald. en ik moet jullie zeggen wat rijd dat heerlijk
kwam van een vespa 300gts af maar die hebben ze voor mij totaal gereden helaas
ik hoop dat ik veel veilige km met deze piaggio mag rijden .... met de kleur nero Tempesta
(mat zwart)

gr perry Beverwijk
 
hallo allemaal ik wil me even voorstellen ik ben perry en heb eergister
mijn beverly 400s hpe opgehaald. en ik moet jullie zeggen wat rijd dat heerlijk
kwam van een vespa 300gts af maar die hebben ze voor mij totaal gereden helaas
ik hoop dat ik veel veilige km met deze piaggio mag rijden .... met de kleur nero Tempesta
(mat zwart)

gr perry Beverwijk
Gefeliciteerd, fijn dat ie je goed bevalt. Wat bedoel je met “maar die hebben ze voor mij totaal gereden helaas”?
 
Wat ik wel heb gedaan is getinte folie geplakt op de km teller want wat schijnt dat fel vooral als je op onverlichte wegen rijdt vond ik behoorlijk vervelend nu is het een stuk rustiger, eigenlijk zou het dimbaar moeten zijn maar met folie is het ook goed. Misschien een tip voor andere bev rijders.
 
Toch ook geen succes dat getinte folie, in het donker perfect overdag zie je niks dus maar weer eraf gehaald
 
Vraagje hebben jullie ook last van veel zand en vuil op de achterzijde door opspattend water ivm het lage spatbord.
 

Bijlagen

  • IMG_20211106_081514.jpg
    IMG_20211106_081514.jpg
    168,3 KB · Weergaven: 37
Terug
Bovenaan Onderaan