DenizB
MF'er
Yes, ik dacht laat ik mijn bronnen vergroten door de vraag in beide topics te verzenden aangezien het om hetzelfde blok gaat. Thanks voor je antwoord in ieder geval .Hier ook al?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yes, ik dacht laat ik mijn bronnen vergroten door de vraag in beide topics te verzenden aangezien het om hetzelfde blok gaat. Thanks voor je antwoord in ieder geval .Hier ook al?
Een Beverly 300 uit 2011. De eerste Beverly 300 die ik hier tegenkom. De mijne is van 2012.Hi allemaal,
Sinds een aantal dagen bezit ik een Piaggio Beverly 300 uit 2011. Het is een topding, echter merk ik wel elke keer als ik van het gas af ga, dat er ploffende geluiden uit de uitlaat komen. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Thanks voor je reactie. Het stoort mij wel aangezien het niet hoort haha. Ik ga morgen even contact opnemen met de dealer.Een Beverly 300 uit 2011. De eerste Beverly 300 die ik hier tegenkom. De mijne is van 2012.
Maar ploft niet in de uitlaat als ik het gas los.
Alhoewel, ik kan het wel een beetje oproepen als ik van het gas ga en even een heel klein beetje gas geef. Vind ik eigenlijk best prettig.
Vroeger met carburator had je dat ploffen wel meer. Gasklep dicht bij een hoog toerental -> de motor zuigt een ijl gas met een beetje brandstof aan en dat mengsel brandt traag en kan in de uitlaat nog nabranden. Dat is de plof.
Injectiesystemen hebben normaal een cut-off en dan heb je dat niet.
Anderen hier zullen beter weten hoe het injectiesysteem van een Beverly werkt en of het iets met de cut-off kan te maken hebben.
Aan de andere kant: stoort het je? Er wordt tegenwoordig bijbetaald om wat ploffende geluiden te hebben bij op- of terugschakelen.
Precies, ik vind het vreemd. Alvorens ik een motorscooter aan ga schaffen wil ik eerst inzicht hebben in de onderhoudskosten. Ik rijd nogal veel, ergens tussen 10.000 en 15.000 km per jaar.De riem en de rollen, dat lijkt me logisch, maar waarom zou je die centrifugale, natte, meervoudige platenkoppeling moeten vervangen? Dat ding slijt niet.
Ik ben erg benieuwd@Bathman ik heb het met mij dealer ook over onderhoud gehad en we zouden er op terug komen maar zijn het allebei vergeten.
Ik zal ook ongeveer het zelfde aantal km's maken zoals jij.
Staat op de foto. Michelin City Grip 2.@PeterCC ik dacht Michelin's zal morgen even kijken of dat klopt en welk type.
Is dat een goed teken of niet?Ben hem Vd week ook bij de dealer gaan bekijken en die had er Mittas banden op zitten. Motorblok lijkt trouwens voor 95% hetzelfde als de 350 motor.