piaggio beverly 500 cruiser

Gevonden!!

Heb maar een nieuwe gekocht in Italie want die kut importeur hier in Nederland doet helemaal niets voor Piaggio die arrogante ballen.
Op de site hebben ze hem niet staan en ook nog niet eens de nieuwe Yourban .
Het wordt echt tijd voor een nieuwe importeur die wel liefde heeft voor het merk want er zijn zat dealers in nederland met wel liefde voor het merk.
 
Zo hard/luid wilde ik nou niet roepen in andere topic..... maar ik herken jou gevoel.
Geen nieuwe importeur maar gewoon een stel nieuwe en enthousiaste mensen.
 
Laatst bewerkt:
frontolateral-1.jpg


De piaggio beverly 10° ANIVERSARIO is erg mooi inderdaad! gefeliciteerd met je aankoop.
 
Het is zeker een mooie scooter! Ik ben een echte Piaggio scooter fan. :}

Ening minpunt: Alleen jammer dat ze tegenwoordig de ophanging voor verandert hebben. Ik bedoel eigenlijk, dat het voorspatbord veel te hoog staat tov het wiel. Echt verschikkelijk lelijk! ;(

Piaggio ga terug naar upside down poten aub!
 
rijeigenschappen zijn sterk verbeterd vergeleken bij mijn oude 2005 type.
Bochtenwerk gaat veel beter,en denk zelf dat ze de stand van het balhoofd hebben veranderd zoadat hij niet zo houterig meer door de bochten gaat.
Heerlijke scooter en ben blij na alles geprobeert te hebben weer een Beverly heb die qua rijden met kop en schouders boven de rest uit steekt.
Nadeel is dat het zadel niet electrice meer opengaat ,maar denk dat ze een blind knopje hebben geplaatst omdat de drukknopjes op waren of zo en verander dar wel zelf.
kokpit is ook veel mooier dan de standaard cruiser ,en de tankmeter zit in de rechtse grote teller verwerkt.
Tijdklokje ontbreekt jammer genoeg wel bij deze uitvoering ,maar verder ben ik helemaal tevreden
 
kokpit is ook veel mooier dan de standaard cruiser ,en de tankmeter zit in de rechtse grote teller verwerkt.
Tijdklokje ontbreekt jammer genoeg wel bij deze uitvoering ,maar verder ben ik helemaal tevreden
Jubileum uitvoering (Master 492cc)
50_-207491555.jpg

50_297001543.jpg


Cruiser (Master 492cc)
beverly_500_cruscotto.jpg


Afgezien van het brandstofmetertje, zijn er meer verschillen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan