Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier vind je de handleiding en installatiemanual van de Beverly 500 Piaggio Beverly 500 handleiding
Daar zal dat wel in te vinden zijn + nog veel meer dat nuttig kan zijn.
Dan zal ik hem eerst uit elkaar halen dan zie ik vanzelf wat ik tegen kom.de rollen is afhankelijk van het type vario die er in zit de bev is uit gebracht met en 6 rollen vario en een 8 rollen vario
bij 6 rollen is de maat 2522 en zit er standaard 27 grm in 23 is dan het advies bij 8 rollen zit er 21 gr in 17 is dan het advies
Deze discussie over de Beverly 500 loopt al van in 2007.(...)
Dan zal ik hem eerst uit elkaar halen dan zie ik vanzelf wat ik tegen kom.
Maar waar komt dat advies vandaan en wat is het effect van lichtere rollen?
Betekent dit dat het origineel niet goed is afgesteld?
Ik las hoger dat je niet vertrouwd bent met de vario.Goede tip, ik zal dit topic eens door lopen.
En onderhoud gaat hij krijgen binnenkort, ik zal dit zelf gaan doen
Even een koe uit de sloot halen.. was dit veel werk? De mijne heeft dit ook, word ook veels te warm.Ik heb de mijne wat onderhoud gegeven.
Er blijkt een J.costa vario in te zitten. De "rolletjes" zagen er versleten uit dus die heb ik maar vervangen, evenals de snaar. Daar zag ik niks aan, maar hij was wel een mm smaller dan de nieuwe.
De accu was wat drooggekookt dus ik heb de spanningsregelaar ook nog vervangen. Dat zou ook weer goed moeten zijn,
Hij lijkt nu iets beter weg te trekken vanuit stilstand. Verder merk ik niet zoveel van de nieuwe onderdelen. Hij hobbelt nog steeds rond de 60 km/h, het zal er wel bij horen dan.
Hij lekt nu nog een heel klein beetje water uit het gaatje boven de oliefilter. Ik vermoed een lekke waterpompkeerring dus die zal ik ook nog vervangen.
Dan moet hij er weer een tijdje tegen kunnen lijkt mij.
Even een koe uit de sloot halen.. was dit veel werk? De mijne heeft dit ook, word ook veels te warm.