Piaggio Beverly Sporttouring 350 met ABS Deel 2

@Erik636 hoe bevallen de banden?

Die Heidenau banden ik lees dat ze goed zijn en goedkoper dan de Michelin, stel geld is het probleem niet is er dan een betere band te krijgen dan de Heidenau?

Ik vind die Michelins ook niet zo fijn in de regen maar je ziet anderen er weer heel erg positief over zijn, vind het maar lastig.

Bedankt


De heidenau bevallen mijn prima, ik heb naast de michelin nog geen andere banden geprobeerd.

Heb alleen mijn achterband 2 keer terug moeten sturen om dat daar hoogte verschil in zat. En ze zijn erg gevoelig voor een juiste montage. Rode stipje bij het ventiel en goed balanceren.

Goede band als je in alle weersomstandigheden rijd.
Ik ben zelf ook wel benieuwd naar de pirelli rosso scooter. die schijnen ook goed te zijn wat ik heb gelezen.
 
pirelli rosso scooter gibt es nicht für die Beverly wohl aber die Pirelli Angel Scooter, bis jetzt nur Gutes davon gehört
De Pirelli Diablo Rosso banden zijn in Nederland wel te krijgen voor de Beverly zowel de voor als achterband. Als de banden van mijn Beverly op zijn komen deze erop. Ik heb er nu de Michelins op liggen maar geven niet heel veel vertrouwen voor mijn gevoel.
 
Vorderband von Pirelli Rosso bekomt man hier nur 120/ 70 R 16, für die Beverly brauche ich aber 110/ 70 R 16
Information direkt von der Pirelli Webseite, da habt ihr in den Niederlanden wohl eine andere Webseite
 
Vorderband von Pirelli Rosso bekomt man hier nur 120/ 70 R 16, für die Beverly brauche ich aber 110/ 70 R 16
Information direkt von der Pirelli Webseite, da habt ihr in den Niederlanden wohl eine andere Webseite
Op mijn Beverly 300 liggen nu Michelin City's en ik had ook wel interesse in die Pirelli Rosso's maar inderdaad, zoals je zegt: niet in de juiste maten te krijgen voor de Beverly.
 
Vorderband von Pirelli Rosso bekomt man hier nur 120/ 70 R 16, für die Beverly brauche ich aber 110/ 70 R 16
Information direkt von der Pirelli Webseite, da habt ihr in den Niederlanden wohl eine andere Webseite
Je hebt toch idd gelijk Ludie. Ik had me vergist in de banden maat. Maar zou een 120/70 R16 voorband dan veel uitmaken kwa rij eigenschappen? Misschien te proberen?
 
Mensen probleempje hier, voor de winter heb ik de accu eruit gehaald. Zadel is dichtgevallen, nu zit er bij het stuur een palletje om het zadel vrij te maken, maar... die doet het dus niet (meer). Is er nog een andere manier om het zadelslot vrij te maken? :')
 
Mensen probleempje hier, voor de winter heb ik de accu eruit gehaald. Zadel is dichtgevallen, nu zit er bij het stuur een palletje om het zadel vrij te maken, maar... die doet het dus niet (meer). Is er nog een andere manier om het zadelslot vrij te maken? :')
Als je de klep onder het stuur opent zit daar idd een hendel om het zadel te ontgrendelen. Je geeft aan dat deze niet werkt. Zit het probleem in de kabel of is de hendel zelf lam?
 
Mensen probleempje hier, voor de winter heb ik de accu eruit gehaald. Zadel is dichtgevallen, nu zit er bij het stuur een palletje om het zadel vrij te maken, maar... die doet het dus niet (meer). Is er nog een andere manier om het zadelslot vrij te maken? :')

Even zitten denken, en ik denk wel wat te weten.
Op de foto zie je een wit ontgrendel motortje zitten, en deze is van het zadel. Dus kappen eraf en dan kan je met de vinger het motortje bedienen.
70EE9B13-0BA8-4AA4-AA4C-72012ADE8C93.png
 
Als je de klep onder het stuur opent zit daar idd een hendel om het zadel te ontgrendelen. Je geeft aan dat deze niet werkt. Zit het probleem in de kabel of is de hendel zelf lam?

Ik kan het kabeltje wel uittrekken maar ik hoor geen klik. Heb al wat meer kracht proberen te zetten maar ben bang dat ik dadelijk met een afgebroken stuk plastic zit. Zie je bericht hieronder, dat ziet er goed uit. Zal eens gaan sleutelen, thanks :}
 
Goededag,
Heeft er iemand een oplossing voor de doffe rode binnenkappen van een beverly 350.
Bedankt allemaal
 

Bijlagen

  • 20200407_015139.jpg
    20200407_015139.jpg
    747,2 KB · Weergaven: 13
Werkt cockpit spray niet?

Bij zwart wel namelijk.
Tip voor auto plastic interieur en motor binnenkuip.
Ik gebruik Action bumper spray (dus NIET de cockpit spray)

Heel goedkoop (iets van €2 per bus).
Wel uitwrijven met een doek want t is zo vettig als wat.
Echter de volgende dag is t helemaal ingetrokken.

Of t bij dat rood van jou werkt weet ik niet
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb silicone spray geprobeerd. Je ziet dat het iets beter wordt. De kappen zijn nu rozig maar ik wil de originele kleur terug hebben. Dus meer rood dan roze.
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb silicone spray geprobeerd. Je ziet dat het iets beter wordt. De kappen zijn nu rozig maar ik wil de originele kleur terug hebben. Dus meer rood dan roze.

Weet er nog een uit de poetswereld. Plastic delen warm maken met een föhn. Weet niet hoe lang het dan goed blijft maar helpt meestal wel.
 
Mooie kentekenhouder staat ie niet te schuin? Voor de rest strak!
Heb je nou die tussenstandaard verwijderd zodat je scherper door de bocht kan ( linker bochten)?

Tja de hoek dat weet ik ook zo niet echt eigenlijk. Zal vast wel een wettelijke eis voor zijn.
Die middenbok is er idd vanwege de bochten vanaf gehaald. Had hem nu al 3x aan de grond gereden, en dan heb je je hart wel even in je keel zitten kan ik je zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan