Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Test: Piaggio Beverly 350 35kW A2-rijbewijs
Startersmotor.nl - Van alles over lichte motorenwww.startersmotor.nl
Bedankt. Ik hoop dat er iemand is die de middelen heeft om de cilinders even 1 op 1 te vergelijken. Wellicht iemand die in de business werkt.Interessante informatie. Weet jij ook iets over uitwisselbaarheid ECU ofwel de injectie electronica. Ik heb een Euro 4 en ben een paar pk kwijt t.o.v. de Euro 3. Zou een Euro 3 ECU wat brengen? Verder lijkt het mij dat daar wat valt te winnen met een ECU flash maar heb eigenlijk niks gevonden.
Vast niet voor 2000 euro.Ivm nieuw werk, een heel eind verder, heb ik besloten om de zwarte Beverly 350 by police met 7k uit 2018 in de verkoop te doen. Fabrieksgarantie tot september 2020. Zal deze rit met de auto gaan rijden, het is simpelweg te ver en teveel snelweg. De witte behoud ik.
.Mogelijk gaat de BV350 maandag naar een dealer voor bemiddeling, dan is het uit mijn handen. Mish
Dank je, @Wimper ! Wat voor kleine issues heb je? Ik heb er natuurlijk maar een dag op kunnen sturen (en een uurtje op een eerder moment).
Een SH300 is ook goed, maar als je ongeveer hetzelfde moet betalen, koop ik liever de Piaggio. Weegt wel wat meer, maar waar het mij om gaat is ook bergruimte. Bij de SH300 is dat niets en dat vergoeden ze dan met een topkoffer. Een topkoffer is heel handig, maar die wil ik niet permanent achterop hebben. Ik denk dat je bij de Beverly 350 net zoveel kwijt kan onder het zadel, als bij Honda in de koffer. En dan kan je dus nog een koffer achterop gooien.
Kleine issues zoals overal hoor Monomuis. Bijv het ruitje is niet perfect, sommige delen sluiten niet echt perfect af (je ziet het goed als je het zadel ophoog doet en daar kijkt naar de plastiek delen. Euhm, een toerenteller heb ik niet nodig maar vind het persoonlijk wel een leuk weetje. Het is gewoon beetje ouderwets zagen over iets waar niet op te klagen valt eigenlijk. De BV350 is goed hoor.
Dat van niet goed aansluitende delen is mij niet opgevallen, maar ik had 'm ook maar een dag mee. Toerenteller is leuk, maar met cvt niet echt nodig. Ruitje is op wel meer motoren en scooters ruk. Heb nu een bmw c400x staan, ruitje geeft ook wel wat herrie, maar niet zoveel als bij de Bev. Fijn fing, 100% Chinees, maar met een Duitse opzichter. Als je genoeg betaalt en de materialen bepaalt, kunnen de Chinezen wat goeds bouwen. Kwalitatief gewoon erg goed. Nog nooit zo tevreden met een Chinees geweest.