Piaggio Beverly Sporttouring 350 met ABS Deel 2

Een Vespa windscherm past dus ook......
full
 
Hee,die van mij krijgt morguh ook zn 1000 beurt,incl nieuwe voorband,hoop dat het hobbelen tussen de 60-80km dan weg is.
 
ze gaan het morgen bij mij ook nog is nakijken vertrouw het niet helemaal ga morgen ook testen zonder scherm en met scherm om te kijken waar die trillingen nu vandaan komen.
blijf erbij om zelf te testen goeie service bij scooterspot denken goed mee die gasten.
 
leo mooi diep geluid klinkt leuk niet te..
trilling ,ik krijg een nieuwe velg word vervolgd
 
rij nu trouwens zonder windscherm dat wil je niet met 120 op de snelweg.
na uitvoerige test bij scooterspot wederom goeie service hebben we geconcludeerd dat het waarschijnlijk de velg is die niet goed is nieuwe velg besteld vd week word ie erop gezet.
tegelijk word me scherm ingekort cm of 15 gaat eraf dan kan ik er net overheen kijken als ik me strek.
service beurtje vond ik duur kan het niet goed uit de bon halen maar was 75 euro geloof ik.
en de uitlaat plaatsen is niet heel simpel heb ik gezien.
 
Zo,net terug van de dealer,1000 beurt gehad en een nieuwe voorband gemonteerd,
Met de nieuwe band geen problemen meer mbt hobbelen,rijdt echt beter.
In de tussentijd van de werzaamheden,kleine 2 uurtjes, kreeg ik een andere Bev 350
mee,met standaard scherm,dat is dus echt niks meer voor mij,zoveel gebulder om me heen,ik blijf voorlopig naked rijden.
Kosten van dit alles,incl een liter olie;helemaal niets
Ik ben een tevreden man ondanks de datum.
full
 
Misschien is dit iets om een keer te proberen Aboriginal.
ik heb ook een klein scherm op mijn scooter en ik word ook gek van het gebulder van de wind boven de 80 km/u.
en gebruik altijd ohropax.
watje eraf halen dan in twee breken en in je oren stoppen, en geen gebulder meer.
te koop bij kruidvat of drogist.

full
 
Laatst bewerkt:
Misschien is dit iets om een keer te proberen Aboriginal.
ik heb ook een klein scherm op mijn scooter en ik word ook gek van het gebulder van de wind boven de 80 km/u.
en gebruik altijd ohropax.
watje eraf halen dan in twee breken en in je oren stoppen, en geen gebulder meer.
te koop bij kruidvat of drogist.

[afbeelding]
Omdat ik het scherm eraf gehaald heb,heb ik juist geen last meer van de herrie,
en ook minder turbulentie,met een groot windscherm rijden vind ik daarentegen wel prettiger dan zonder,maar geeft wat praktische bezwaren.
 
Ik heb ook diverse tests gehouden. Met laag scherm, hoog scherm, zonder scherm, enz. Kom elke keer weer terug op het hoge scherm. Zeker nu we richting najaar en winter gaan. Het is niet alleen de wind en geruis, maar ook de viezigheid is minder. Maar ook is de kou van mijn borst.

Bovendien leent het model zich ook uitstekend voor een hoog scherm.

Mish :)
 
mish ben in vinkeveen opgegroeid jij ook?
aan je achternaam te zien jij ook.
 
Laatst bewerkt:
Ja Mish als je veel in de winter rijdt is een hoog scherm wel heel plezierig.
zeker met een jethelm.
 
Zo,net terug van de dealer,1000 beurt gehad en een nieuwe voorband gemonteerd,
Met de nieuwe band geen problemen meer mbt hobbelen,rijdt echt beter.
In de tussentijd van de werzaamheden,kleine 2 uurtjes, kreeg ik een andere Bev 350
mee,met standaard scherm,dat is dus echt niks meer voor mij,zoveel gebulder om me heen,ik blijf voorlopig naked rijden.
Kosten van dit alles,incl een liter olie;helemaal niets
Ik ben een tevreden man ondanks de datum.[afbeelding]

Geen oliefilter en de transmissie olie, ook niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan