Piaggio Beverly Sporttouring 350 met ABS Deel 2

Misschien iets te schuin maar dan moet je ff foto maken van achter aanzicht

C11CB10D-8142-4ADC-A563-ED902F287D8D.jpeg
 
Wel stoer. Ik moet eerlijk zeggen dat de Beverly 350 standaard al heel mooi is. Zo ook de achterkant, maar soms wil je wat anders he :)
 
Wel stoer. Ik moet eerlijk zeggen dat de Beverly 350 standaard al heel mooi is. Zo ook de achterkant, maar soms wil je wat anders he :)

Heb je gelijk in Mish. Vind het zelf recht van achter gezien niet echt geslaagd, daarom gaat het spatbord dit weekend er weer op. Misschien kort ik deze nog wat in.
 
Wat zijn de verschillen met t nieuwste model 2020 en 2018. Zie volgens mij de tankdop anders,alhoewel er ook modellen staan model 2020 die dat niet hebben. Dank voor de reacties hierop.
 
Na 170 km brand mijn tanklampje al rij ik te sportief ?
Ik rij een beverly uit eind 2012 met 4.5 k op de teller. Heb er eindelijk tijd voor om te rijden
 
Wat bedoel je met aanpassen? Ik weet wel dat je na installatie de Beverly een minuut of 5 stationair moet laten lopen om de brandstof inspuiting goed ingeregeld te krijgen.

Mish
 
Wat bedoel je met aanpassen? Ik weet wel dat je na installatie de Beverly een minuut of 5 stationair moet laten lopen om de brandstof inspuiting goed ingeregeld te krijgen.

Mish

Omdat de Bev euro4 is....en uitlaat is alleen leverbaar tot 2016 ipv 2020(dus euro3).
Weet niet of je problemen krijgt met een co sensor ofzo....
 
Beste Beverly fanaten, ik ben me sinds kort aan het oriënteren op een nieuwe motorscooter en twijfel tussen de beverly 350 en honda sh300 (ga donderdag proefrijden op de honda). Nu las ik op internet dat het 2020 model van de piagio het "MIA connectivity system" heeft.


Wat houdt dit systeem in? Kun je hiermee bijvoorbeeld je telefoon navigatie gebruiken op het display van de scooter? Zijn er misschien meer verschillen tussen het 2019 en 2020 model? Ik heb nl. een aantal winkels gebeld en die gaven aan dat er geen verschillen zijn (maar wisten ook niets af van dit MIA systeem). Hoop dat jullie me verder op weg kunnen helpen. Alvast bedankt!
 
Beste Beverly fanaten, ik ben me sinds kort aan het oriënteren op een nieuwe motorscooter en twijfel tussen de beverly 350 en honda sh300 (ga donderdag proefrijden op de honda). Nu las ik op internet dat het 2020 model van de piagio het "MIA connectivity system" heeft.


Wat houdt dit systeem in? Kun je hiermee bijvoorbeeld je telefoon navigatie gebruiken op het display van de scooter? Zijn er misschien meer verschillen tussen het 2019 en 2020 model? Ik heb nl. een aantal winkels gebeld en die gaven aan dat er geen verschillen zijn (maar wisten ook niets af van dit MIA systeem). Hoop dat jullie me verder op weg kunnen helpen. Alvast bedankt!
De bev350 heeft geen MIA
 
Jawel volgens nieuwe folder wel
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200523-105711_Drive.jpg
    Screenshot_20200523-105711_Drive.jpg
    227,5 KB · Weergaven: 9
  • Screenshot_20200523-105711_Drive.jpg
    Screenshot_20200523-105711_Drive.jpg
    227,5 KB · Weergaven: 15
In de motorrad catalog van 2020 schrijven ze ook over een HPe blok. Dus vandaar de vraag of jullie misschien weten wat de verschillen zijn tussen het 2019 en 2020 model. Kan er op internet nl. weinig over vinden..
 

Bijlagen

  • Motorrad 2020.jpg
    Motorrad 2020.jpg
    81,2 KB · Weergaven: 8
  • Beverly 350.jpg
    Beverly 350.jpg
    76,7 KB · Weergaven: 6
Zoals ik in mijn vorige post liet zien in dat youtube filmpje. In dat filmpje zie je dat hij het zelf heeft ingebouwd. Dat krijg je dus van piaggio al vooraf geinstaleerd.

Je kan een app downloaden op je mobiele toestel, die je vervolgens kan connecten met de beverly. Persoonlijk vind ik het niet van toegevoegde waarde. Ik zou je keuze voor een motorscooter niet van die Mia af laten hangen.

Bekijk dat filmpje dan zal je het denk ik wel begrijpen.

Succes
 
ik ben me hier aan het inlezen en dat kan nog wel even duren tegen ik deel 1 & 2 heb gelezen. Momenteel rij ik met een Piaggio Carnaby 300 en ben daar tevreden mee maar gisteren heb ik een testrit gedaan met een BV350 en dat was toch wat anders :-) Nu heeft die dealer 2 tweedehands staan, 1 van 2014 met 6000 Km op de teller en 2600€ en 1 van 2018 met 43000 Km op de teller en 1500€. Dillema dus. Ik ben wel handig en doe al het onderhoud zelf, heb ik ook gedaan op de Carnaby (39000 Km). Wat raden jullie mij aan? Ik ken de onderhoud geschiedenis niet maar de goedkoopste is gekocht bij de betreffende dealer maar ben er achter vergeten te vragen.
 
ik ben me hier aan het inlezen en dat kan nog wel even duren tegen ik deel 1 & 2 heb gelezen. Momenteel rij ik met een Piaggio Carnaby 300 en ben daar tevreden mee maar gisteren heb ik een testrit gedaan met een BV350 en dat was toch wat anders :-) Nu heeft die dealer 2 tweedehands staan, 1 van 2014 met 6000 Km op de teller en 2600€ en 1 van 2018 met 43000 Km op de teller en 1500€. Dillema dus. Ik ben wel handig en doe al het onderhoud zelf, heb ik ook gedaan op de Carnaby (39000 Km). Wat raden jullie mij aan? Ik ken de onderhoud geschiedenis niet maar de goedkoopste is gekocht bij de betreffende dealer maar ben er achter vergeten te vragen.

Tja lastige keus. Bij de 40.000km heeft de BV groot onderhoud nodig zoals de kleppen stellen. Is dit al gedaan?
Maak voor jezelf eerst eens een kostenplaatje voordat je evt de goedkoopste zou aanschaffen.
Modeljaar 2014 heeft weer juist meer vermogen dan de 2018 ivm de milieu regels, en ook veel minder km’s dus voorlopig nog geen groot onderhoud.
Succes bij je keuze, en laat even weten welke het geworden is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan