• Hoi Bezoeker, we hebben weer iets nieuws voor je, de MF Marktplaats! Test deze nieuwe functionaliteit en laat weten wat je er van vindt. Kijk hier voor meer informatie.

Piaggio Medley S 125i bwj. 2020

bertocello

Die hard MF'er
11 apr 2012
278
17
65
Bree, Belgie
Vandaag heb ik de bestelbon ondertekent voor een nieuwe Piaggio Medley S 125i.
Ik had al eerder belangstelling maar toen midden vorig jaar het nieuws kwam dat deze motorscooter met een update zou komen besloot ik te wachten. Gelukkig maar.
Ik verheug mij op de 2,5 extra pk, en het digitale display.
Toch was de Honda SH 125 een concurrent, maar een verschil van ruim 2 pk is niet niks bij deze cilinderinhoud.
11kw bij een gewicht van 137 kg. Nu nog euro 4, later dit jaar volgt de enigzins geknepen euro5 versie. Onderhouds interval elke 10.000 kilometer.

Laatst bewerkt:

zuunig

MF veteraan
24 aug 2008
4.858
56
59
westland
Gefeliciteerd, wordt die 150cc hier niet verkocht?
Ik heb hem eens bekeken op youtube en hij is erg mooi, en 15pk.

Laatst bewerkt:

zuunig

MF veteraan
24 aug 2008
4.858
56
59
westland
Ik snap alleen de prijzen niet, bertocello?
Op de link van jouw is de prijs 3669 en als ik naar de piaggio pagina ga is de prijs 4069, en het lijken dezelfde nederlanse piaggio paginas

zuunig

MF veteraan
24 aug 2008
4.858
56
59
westland
Ja het is de Belgie piaggio pagina met nl taal.
Hij is erg mooi, maar 4069 euro is wel stevig aan de prijs.
Geluks vogels in België.
Het piaggio wind scherm wat er bij past is ook erg mooi vind ik.

Laatst bewerkt:

PeterCC

Die hard MF'er
9 mrt 2019
292
52
Vandaag heb ik de bestelbon ondertekent voor een nieuwe Piaggio Medley S 125i.
Ik had al eerder belangstelling maar toen midden vorig jaar het nieuws kwam dat deze motorscooter met een update zou komen besloot ik te wachten. Gelukkig maar.
Ik verheug mij op de 2,5 extra pk, en het digitale display.
Toch was de Honda SH 125 een concurrent, maar een verschil van ruim 2 pk is niet niks bij deze cilinderinhoud.
11kw bij een gewicht van 137 kg. Nu nog euro 4, later dit jaar volgt de enigzins geknepen euro5 versie. Onderhouds interval elke 10.000 kilometer.
De Piaggio Medley, jongere verwant van de Beverly.
Beiden concurrenten van de Honda SH modellen.
Maar laten we eerlijk zijn, de Piaggio's zien er zoveel beter uit.

PeterCC

Die hard MF'er
9 mrt 2019
292
52
En toch worden er niet veel van verkocht, blijft de Honda SH de verkoopcijfers aanvoeren, zeker in Italie.
De Piaggio's doen het er niet slecht, zeker van de Beverly's rijden er dik veel rond. Maar je hebt gelijk: de SH is er de marktleider.
De SH heeft natuurlijk een ijzersterke reputatie, maar voor zover mij bekend is er niets mis met de Piaggio's.
Ook in Italië is het blijkbaar moeilijk "sant te zijn in eigen land".
Voor de Italiaanse economie maakt het niet zoveel uit. De SH's voor Europa worden gebouwd in Italië.

zuunig

MF veteraan
24 aug 2008
4.858
56
59
westland
Zover ik frans begrijp wordt de medley in Vietnam gebouwd.
Maar wel een 125cc met de 15pk van een honda sh 150.