Piaggio motorblok 125cc/180cc tuning

Polini Vario erin gezet,samen met een Polini drukveer,en hij loopt 15 km harder dan met de Multivar van Malossi :o ..dit was eigenlijk niet de bedoeling :N ,ik wou dat die keihard met autoweely`s wegtrok,ipv die laatste exstra snelheidskilometers..ff nog een x lchtere rollen proberen,en dan geef ik de moed op.
Gr MikeBike
 
Polini Vario erin gezet,samen met een Polini drukveer,en hij loopt 15 km harder dan met de Multivar van Malossi :o ..dit was eigenlijk niet de bedoeling :N ,ik wou dat die keihard met autoweely`s wegtrok,ipv die laatste exstra snelheidskilometers..ff nog een x lchtere rollen proberen,en dan geef ik de moed op.
Gr MikeBike

:o

Da's op z'n zachtst gezegd opmerkelijk...

Zit dat verschil 'm soms in het verschil in diameter tussen de Multivar en de Speedcontrol..?

Kun je niet een kortere vertanding monteren? Ben je die 15km weer kwijt maar heb je wel acceleratie gewonnen.

groeten, Karl

Groeten, Karl
 
Bij de Polini set zat ook een exstra ring,die tussen de voorste schijven moest (bij de vario) dus hij heeft een iets groter ' voortandwiel' gekregen denk ik...ff een setje Malossi 14,5 gram erin gelegd,en hij trekt al harder *O* (benieuwd wat die doet met 13,5 gram :X )..de gewichten liggen hoger dan de Multivar gebruikt iig,net als bij orgineel
 
hoi kan iemand mij helpen ik heb een runenr blok 125 trommelrem
daar kan toch gewoon 180 malossi cilinder op he
en wat voor rollen ken ik het best erinzetten
en hoe groot moet sproeier zijn

en met de vertanding van de 125 heeft die meer trek kracht als ik het goed heb gelezen of is dat niet zo die trek kracht die moet ik hebben is goed binnen door doortrekken die handel maar zou iemand mij daar wat over kunnen vertellen
 
De trekkracht van een 125 vertanding gecombineerd met malossi 180 is heeeeeeeel snelle optrek pas op dat je blok nie scheurt hAHAH
 
Terug
Bovenaan Onderaan